مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی مطرح کرد:

عدم تمدید 80 درصد دستگاه‌های آسانسور پس از دریافت استاندارد

1400/03/10 - 10:39 - کد خبر: 44861 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی بر ضرورت تجهیز آزمایشگاه مستقر در گمرکات سهلان و جلفا تاکید کرد.

به گزارش نصر، ساسان فرشی حق رو امروز در حاشیه  نخستین جلسه شورای استاندارد استان در سال 1400 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه تجهیز آزمایشگاه مستقر در گمرکات سهلان و جلفا که منجر به تسریع در بررسی اظهارنامه ها و کنترل دقیق تر در تعیین ماهیت کالا می‌شود مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.
وی افزود: یکی دیگر از مصوبات را همکاری سایر ادارات با اداره کل استاندارد استان من جمله معاونت غذا و دارو، سازمان صمت، جهادکشاوزری، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه های صنفی دانست و اظهار داشت: طبق ماده 4 قانون تقویت وتوسعه استاندارد سال 96، در خصوص استعلام اجباری بودن پروانه کاربرد استاندارد از اداره کل استاندارد استان، هنگام صدور مجوز فعالیت مورد تصویب قرار گرفت.
فرشی حق رو ادامه داد: همکاری صدا وسیمای مرکز استان با همکاری اداره کل استاندارد استان در خصوص فرهنگ استاندارد وترویج هم مورد توافق و تصویب قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت علامت استاندارد حدمجاز آلاینده ها در محصولات زراعی و با توجه به تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این خصوص، توجه به امنیت غذایی و تامین غذای سالم را از مصوبات دیگر جلسه امروز دانست و گفت: همکاری خوبی بین استاندارد استان و سازمان جهادکشاورزی در جریان است.
مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت: با عنایت به اینکه 80 درصد دستگاه‌های آسانسور، پس از دریافت اولین پروانه استاندارد، اقدامی برای تمدید پروانه استاندارد برای سال‌های بعدی انجام نمی‌دهند.
وی افزود: مقرر شد جلسه‌ای در این خصوص با سازمان صمت و اتحادیه آسانسور برگزار شود تا مشکل عدم تمدید بررسی ‌و راهکارهای مناسب ارائه گردد.
انتهای پیام/
عدم تمدید 80 درصد دستگاه‌های آسانسور پس از دریافت استاندارد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار