ماسک، کارآمد‌ترین سلاح ایتالیایی‌ها در مبارزه با کرونا

1400/03/09 - 12:00 - کد خبر: 44820 نسخه چاپی

نصر: ماسک بهداشتی در ایتالیا به یکی از مهم‌ترین لوازم شخصی افراد در این کشور تبدیل شده است.

به گزارش نصر، ایتالیایی‌ها از همان ابتدا آغاز شیوع کرونا، استفاده از ماسک را در جلوگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامتی خود و دیگران کارآمد دانسته و به همین علت در همه جا چه در مکان‌های عمومی باز و یا بسته، ماسک را از خود جدا نمی‌کنند.
با توجه به تقاضای بسیار بالای ماسک‌های بهداشتی در ایتالیا حتی برخی از برند‌های معروف پوشاک این کشور هم وارد عرصه تولید این ماسک‌ها در اشکال و رنگ‌های مختلف شده اند و برخی از مشکلات موجود برای استفاده کنندگان را نیز از میان برداشته اند.
یک شهروند ایتالیایی که یک ماسک پلاستیکی مخصوص بر صورت داشت، به خبرنگار در رم گفت: این ماسک را به این دلیل انتخاب کردم که شیشه عینک من با آن بخار نمی‌کند. ایتالیایی‌ها همواره در خیابان‌ها و اماکن عمومی با دقت شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
یک شهروند دیگر ایتالیایی ساکن شهر رم گفت: من برای قدم زدن در خیابان یک ماسک شفاف از داروخانه خریده ام که راحت نفس بکشم، ولی برای فضای سربسته از یک ماسک دیگر استفاده می‌کنم.
در ایتالیا با وجود بهبود نسبی وضعیت کرونا، استفاده از ماسک در خارج از خانه و در فضای باز همچنان اجباری است. با توجه به این که ماسک بهداشتی یکی از اجزای جدا نشدنی شیوه نامه‌های بهداشتی در تمام کشور‌های جهان است، به نظر می‌رسد که باید خودمان را برای همزیستی با آن برای مدت طولانی آماده کنیم.
انتهای پیام/
ماسک، کارآمد‌ترین سلاح ایتالیایی‌ها در مبارزه با کرونا باشگاه خبرنگاران جوان


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار