بررسی علل خاموشی‌های اخیر در مجلس؛

محرم زاده: امیدواریم برنامه‌ای برای جلوگیری از قطعی برق داشته باشید

1400/03/09 - 11:47 - کد خبر: 44815 نسخه چاپی

نصر: نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت که مردم از نبود برنامه خاموشی های بدون اعلام قبلی ناراحتند. امیدواریم برنامه ای برای جلوگیری از قطعی برق داشته باشید.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی علل خاموشی های اخیر برق در کشور خطاب به وزیر نیرو گفت: به دلیل نبود برنامه ریزی در وزارت نیرو مشکلاتی برای کارخانجات ایجاد شده، سوال این است که مگر مصرف سالانه برآورد نشده بود؟ هنوز پیک مصرف شروع نشده وضعیت به جایی رسیده که کارخانجات و کارگران با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند.
وی با بیان اینکه چرا به فکر مردم نیستید؟ افزود: از نظر ظرفیت و پتانسیل تمام امکانات را داریم، اما نبود برنامه ریزی و عدم توجه به تولید و کارگران باعث بروز مشکلات شده است، باید با اتخاذ تمهیدات قوی و لازم مردم را از این گرفتاری نجات داد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به اردکانیان اضافه کرد: آقای وزیر می‌دانی یک ساعت خاموشی در کارخانجات و مراکز تولیدی باعث بروز چه مشکلاتی می شود؟ چرا برنامه جدی در این باره نداشتید؟ مردم از نبود برنامه و خاموشی‌های بدون اعلام قبلی ناراحتند و با مشکل مواجه شده‌اند، به مردم و تولید توجه کنید.
محرم زاده با تاکید بر اینکه نباید مردم را دل آزرده کرد، گفت: در کنار تورم، گرانی و تنگ‌تر شدن سفره مردم شاهد نبود برنامه‌ در خاموشی‌ها هستیم امیدواریم برنامه‌ای برای جلوگیری از قطعی برق داشته باشید.
انتهای پیام/
محرم زاده: امیدواریم برنامه‌ای برای جلوگیری از قطعی برق داشته باشید خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار