خبر/

پژمان: به سه امتیاز دربی تبریز نیاز داشتیم

1400/03/08 - 22:36 - کد خبر: 44793 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما به سه امتیاز دربی تبریز نیاز داشتیم و با یک بازی مالکانه، گردش و حفظ توپ؛ سه امتیاز را کسب کردیم.

به گزارش نصر، علیرضا پژمان پس از پیروزی مقابل ماشین‌سازی، اظهار داشت: دربی همیشه حساس است. در تبریز، دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی از قدیم دربی‌های حساس و دلچسبی مقابل یکدیگر داشتند و امروز هم با انتقال مالکیت باشگاه ماشین‌سازی، این تیم با روحیه مضاعف به زمین آمد. 
وی افزود: با تمام احترامی که به تیم ماشین‌سازی قائلم، اما ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و با یک بازی مالکانه، گردش و حفظ توپ؛ بازی خوب و روانی را ارائه دادیم و سه امتیاز را کسب کردیم. 
مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در تمرینات، تاکتیک‌های مختلفی را تمرین می‌کنیم و امروز هم با آنالیزی که داشتیم، توانستیم از نقطه‌ضعف تیم ماشین‌سازی استفاده کنیم و از پشت هافبک‌های این تیم صاحب موقعیت شویم و به گل برسیم.
پژمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر حواشی ایجاد شده در مورد مهدی تیکدری، گفت: تیکدری با باشگاه تراکتور قرارداد دارد. او یکی از بازیکنان باشخصیت و متعصب تیم ماست. هواداران به این حواشی توجه نکنند. مطمئن باشید که او سال آینده با تراکتور خواهد بود.
وی در پایان عنوان کرد: به هواداران تبریک می‌گوییم. امروز یک بازیکن را از تیم امید خود به زمین فرستادیم تا به تیم‌های پایه خود هم روحیه بدهیم. آقای خطیبی و کادر فنی خیلی به بازیکنان پایه اعتقاد و علاقه دارند که ان‌شاءالله این روند را ادامه بدهیم و به موفقیت برسیم.
انتهای پیام/
پژمان: به سه امتیاز دربی تبریز نیاز داشتیم خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار