خبر/

حضور "نصر" در دهمین بهار مطبوعات آذربایجان

1398/07/29 - 07:41 - کد خبر: 4477 نسخه چاپی

نصر: امروز در حالی دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار می کند که استقبال رسانه ها از این دوره کم نظیر است.

به گزارش نصر، اگر چه نمایشگاه مطبوعات فرصتی مغتنم برای تبادل نظر بین رسانه ها و مخاطبان شان است اما به نظر می رسد مطالبه گری رسانه ها در این ایام بیشتر رنگ و بوی سیاسی گرفته و در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اکثر رسانه ها نگاه سیاسی را به نگاه حرفه ای ترجیح داده اند.

حضور پر رنگ رسانه های دیجیتال و پایگاه های خبری در این دوره از نمایشگاه مطبوعات حکایت از تغییر ذائقه مخاطب برای دریافت اطلاعات و اخبار دارد؛ تغییری که شاید با وجود تمام جذابیت ها هنوز نتوانسته آنگونه که باید و شاید جایگاه یک رسانه همه جانبه را بگیرد با این وجود برخی از رسانه های دیجیتال استان نیز در این دوره از نمایشگاه مطبوعات استان حضور دارند و قرار است در یک هفته آینده سالن استاد شهریار تبریز محلی برای پاتوق های رسانه ای باشد.

امسال در غیاب نمایشگاه مطبوعات تهران می توان نمایشگاه تبریز را بهترین فرصت برای ارایه دستاوردهای رسانه ای و محصولات جدید آنان عنوان کرد البته خاطر نشان می سازد این دوره از نمایشگاه مطبوعات نسبت به دوره های گذشته استقبال رسانه ها بیشتر و بهتر بوده است.

بی شک با افزایش توان رسانه ها در جذب مخاطب اثرگذاری چنین نمایشگاه هایی نیز  دو چندان می شود، امسال بسیاری از رسانه ها تلاش دارند تا از فرصت دهمین نمایشگاه مطبوعات بهره کافی را ببرند و آژانس خبری تحلیلی نصر نیز در ورود به یازدهمین سال فعالیت خود در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

نصر به عنوان اولین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور در این دوره از نمایشگاه در سالن استاد شهریار تبریز میزبان علاقه مندانی است که تلاش دارند تا در جریان روند فعالیت های این رسانه قرار گیرند.

در یک هفته آینده غرفه آژانس خبری تحلیلی نصر آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبان است.

انتهای پیام/

حضور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار