مدیرعامل شرکت گاز استان؛

امسال ۲۲۴ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی گازرسانی می‌شود

1400/03/07 - 12:27 - کد خبر: 44700 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: امسال گازرسانی به ۲۲۴ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در دستور کار شرکت گاز استان است.

به گزارش نصر، سیّدرضا رهنمای توحیدی روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: برابر بند الحاقی شورای مصوبه اقتصاد، نزدیک رسانی گاز به ۲۲۴ واحد صنعتی جدید جزو تعهدات این شرکت قرار گرفته که با احتساب ۷۲۰ واحد صنعتی قبلی، تعداد تعهدات در بخش گازرسانی صنعتی به ۹۴۴ واحد افزایش یافته است.
وی اعلام کرد: از زمان اجرای مصوبه شورای اقتصاد (از سال ۹۵ تا ۹۹)، گاز ۷۲۰ واحد صنعتی مشمول مصوبه، تأمین شده و گازرسانی به ۲۲۴ واحد باقیمانده در دستور کار شرکت قرار گرفته است.
وی با اشاره به تحقق ۹۲ درصدی گازرسانی به صنایع عمده و واحدهای تولیدی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سال ۹۹، اظهار داشت: با اجرای مصوبه یاد شده تا پایان سال ۹۹، سالانه به میزان ۵۷ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده است.
توحیدی با اشاره به عملکرد سال ۹۹ شرکت گاز در بخش صنعتی اعلام کرد: گازرسانی به ۱۵۴ واحد تولیدی و صنعتی، راه اندازی تعداد ۶۹ دستگاه ایستگاه اندازه گیری و تقلیل فشار و نصب ۷۶ عدد علمک ۲ پوندی و گازرسانی به ۹ مجتمع مسکونی در مجموع با ظرفیت ۷۳ هزار مترمکعب در ساعت از اقدامات اجرایی در بخش گازرسانی به مصرف کنندگان عمده است.
انتهای پیام/
امسال ۲۲۴ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی گازرسانی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار