رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز:

افزایش ایستگاه‌های طرح "صبح و ورزش" با همراهی شهروندان ممکن می‌شود

1400/03/06 - 20:52 - کد خبر: 44691 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز افزایش ایستگاه‌های طرح "صبح و ورزش" را از موارد مهم و مد نظر این مجموعه با همراهی شهروندان دانست.

به گزارش نصر، بابک دانش پناه، رئیس این سازمان در خصوص آغاز فعالیت ایستگاه‌های طرح "صبح و ورزش" در سطح شهر تبریز خاطرنشان کرد: ما در فاز نخست این طرح ۱۰ پارک از مناطق مختلف شهر را برای برگزاری ورزش صبحگاهی آماده کرده و مربیان حاضر در آن‌ها را تعیین کرده‌ایم.
وی افزود: تداوم این موضوع بستگی زیادی به استقبال شهروندان دارد. البته خوشبختانه شهروندان تبریزی همواره ورزش دوست بوده و در ایام مختلف این موضوع را نشان داده‌اند. بر همین اساس ما طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم رفته‌رفته تعداد ایستگاه‌های فعال طرح "صبح و ورزش" را افزایش دهیم.
دانش پناه ادامه داد: در حال حاضر و با آغاز طرح "صبح و ورزش" نمایندگان ورزشکاران برخی از پارک‌ها خواستار حضور مربی و فراهم‌سازی امکانات زیرساختی برای برگزاری این طرح بوده‌اند. ما نیز با استقبال از این عزیزان تلاش می‌کنیم این پارک‌ها که ورزش صبحگاهی به‌صورت خودجوش در آن‌ها برگزار می‌شود را در اولویت قرار داده و گامی مؤثر در توسعه ورزش شهروندی و همگانی برداریم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پایان گفت: تمام تلاش ما جلب رضایت و مشارکت همشهریان عزیز بوده که خوشبختانه طرح "صبح و ورزش" در ابتدای کار توانسته شهروندان ورزشکار را جذب کند. این طرح سرآغازی برای توسعه ورزش در پارک‌ها خواهد بود تا بتوانیم فضایی فراهم کنیم که همشهریان عزیز در کمترین زمان بتوانند از امکانات و مربیان ورزشی بهره ببرند.
انتهای پیام/
افزایش ایستگاه‌های طرح نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار