پیروزی تنیسورهای ایران، ترکیه و آلمان در روز چهارم تور جهانی ارومیه

1400/03/05 - 10:36 - کد خبر: 44597 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی گفت: رقابت انفرادی و ۲ نفره مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه در روز چهارم پیگیری شد و تنیسورهای ایران، ترکیه و آلمان حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش نصر، محمدطاهر صمدیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: روز چهارم تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با برگزاری دیدارهای انفرادی و ۲ نفره پسران و دختران در جدول اصلی برگزار شد.
وی گفت: در رقابت‌های انفرادی پسران، علی یزدانی، کسری رحمانی، آهورا رضایی، امیرعلی قوام، آریو جوادی و یونس تلاور از ایران، آدام گستینگر از جمهوری چک، کیان سانتینو کاسه‌می از آلمان و انس کوکو از ترکیه حریفان خود را شکست دادند.
رییس هیات تنیس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در انفرادی دختران ماندگار فرزامی، مشکات‌الزهرا صافی، مهراز رضویان، و ثنا گرگانی از ایران به همراه دیدناز پولات از ترکیه با شکست حریفان خود به دور یک هشتم صعود کردند.
صمدیان گفت: در رقابت ۲ نفره پسران تیم‌های احمت آتابای و اومیت سریفی و محموت برابینیچی و آریل کایرا تونا از ترکیه، کیان سانتینو کاسمی از آلمان و علی یزدانی، تیم محمدپارسا افسری و سامان رضائیان، تیم ، آریو جوادی و کسری رحمانی، تیم فادی بیدان از لبنان و انس کوکو از ترکیه، تیم سام پازوکی و بردیا ضیایی و تیم امیرعلی قوام و یونس تلاور با شکست حریفان خود به دور دوم راه یافتند.
وی ادامه داد: در رقابت ۲ نفره دختران هم تیم‌های لارا اروگلو از ترکیه و پرنیا رکن‌آبادی، تیم دورو باکاراوگلو و آیسه بیلگسو یورداکول از ترکیه ، تیم نازلی دنیز ساکا و ملیسا اوگور از ترکیه، تیم نیسا بولوت از ترکیه و لولا دکوکس از بلژیک، تیم ادا نومانوگلو و دیدناز پولات از ترکیه، تیم ثنا گرگانی و فاطمه سادات زنجان و تیم ماندگار فرزامی و رومینا زینالی به دور دوم راه یافتند.
صمدیان اضافه کرد: این رقابت‌ها فردا با برگزاری دیدارهای انفرادی و ۲ نفره پسران و دختران در مرحله یک هشتم نهایی پیگیری خواهدشد.
تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور ۹۰ تنیسور از کشورهای ایران، جمهوری چک، ترکیه، پرتغال، اوکراین، آلمان، لبنان و بلژیک در دو بخش پسران و دختران و در رقابت‌های انفرادی و ۲ نفره طی یک هفته در حال برگزاری است.
انتهای پیام/
پیروزی تنیسورهای ایران، ترکیه و آلمان در روز چهارم تور جهانی ارومیه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار