تشدید رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان شرقی

1400/03/04 - 23:26 - کد خبر: 44577 نسخه چاپی

نصر: مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی،‌ از تشدید رگبار باران و رعد و برق از بعد از ظهر امروز سه شنبه چهارم خرداد در استان خبر داد.

به گزارش نصر، افشین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: ‌نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بارشی از بعد از ظهر روز سه شنبه چهار خرداد تا روز چهارشنبه پنج خرداد تشدید یافته و کلیه نواحی استان به ویژه نیمه جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی با اشاره به تشدید رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، افزود: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اصابت صاعقه و هم‌چنین احتمال خسارت به محصولات باغی و کشاورزی دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود مردم از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.
وی ادامه داد: با توجه به این‌که وزش باد گاهی تا شدید پیش بینی شده است، احتمال پرتاب اشیا، شکستن شاخه‌های درختان و آسیب به سازه‌های سبک دور از انتظار نبوده و از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی، کابل‌های برق دوری و عدم توقف در این مکان‌ها، توصیه می‌شود.
ابراهیمی تاکید کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود تا اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به عمل آید.
انتهای پیام/
تشدید رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار