معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

قطعی برق به کمترین میزان ممکن کاهش یابد

1400/03/04 - 23:06 - کد خبر: 44573 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قطعی برق باید با اطلاع‌رسانی قبلی بوده و به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

به گزارش نصر، علی جهانگیری در جلسه اضطراری بررسی مشکلات مربوط به قطعی برق، اظهار کرد: مدیران استانی صنعت برق، رابط و امین مدیریت ارشد استان در ارتباط و رایزنی با دستگاه‌های ملی و متبوع خود هستند.
وی ادامه داد: طرح مسایلی همچون قطعی برق تبریز با درخواست تهران، قابل قبول نیست و باید برای مردم، پاسخی قانع‌کننده داشته باشیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با انتقاد از قطعی ناگهانی و بدون اطلاع‌رسانی‌ برق در تبریز، اظهار کرد: پرهیز از قطعی بدون دلیل و بدون اطلاع‌رسانی، یکی از مصوبات جلسات گذشته است که در روزهای اخیر مورد غفلت‌ واقع شده است.
محمدباقر هنربر با اشاره به ناراحتی و نارضایتی شدید مردمی از این قضیه، خاطرنشان کرد: قطعی برق در بیمارستان سینا، چندین چاه تامین‌کننده‌ آب شرب و گرفتار شدن ۱۰۰ نفر از شهروندان در آسانسور، از تبعات بی‌دقتی در اطلاع‌رسانی‌ برای قطع برق است.
وی با تاکید بر مشارکت شهروندان نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق افزود: برخی استان‌ها هیچ گونه قطعی برق در شبکه خانگی ندارند که باید مدیران استانی توانیر از این استان‌ها الگوبرداری کنند.
انتهای پیام/
قطعی برق به کمترین میزان ممکن کاهش یابد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار