فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی؛

نیروی انتظامی برای ایجاد فضای امن و سالم انتخابات آماده است

1400/03/04 - 16:32 - کد خبر: 44559 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: نیروی انتظامی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در فضایی امن و سالم همچون گذشته برخوردار است.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی روز سه شنبه در نشست شورای تامین میانه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی نگین نیروهای نظامی و مجاهد فی سبیل الله است به خدمات رسانی بالا و مورد اعتماد بودن نیروی انتظامی در بین مردم بر طبق نظر سنجی ها اشاره کرد و افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم سرمایه اجتماعی قابل توجهی را به ویژه در استان کسب کنیم.
وی در ادامه؛ با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات واقع شده ایم؛ نظام جمهوری اسلامی را از مهمترین نظام هایی خواند که تعیین سرنوشتشان را به خود آنها واگذار کرده است و به فرمایش امامین انقلاب؛ جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی بوده و هیچ کشوری مانند ایران به برگزاری انتخابات اقدام نکرده است.
سردار عبدی به تلاش و تکاپوی دشمن در به حداقل رساندن مشارکت مردم اشاره و بر مراقبت از توطئه و دسیسه دشمنان تاکید کرد.
فرمانده انتظامی استان؛ افتخار نیروی انتظامی را ولایی و پاکدست بودن خواند و اضافه کرد: ایمان؛ خدمات رسانی درست به مردم؛ اشرافیت اطلاعاتی؛ پیشگیری و توانایی کشف جرائم از دیگر افتخارات نیروی انتظامی است.
 در این پایان این نشست با حضور سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان و اعضای شورای تامین شهرستان، سرهنگ محمدتقی سلطانی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان میانه منصوب و معرفی و از خدمات سرهنگ توحید فارسی قدردانی شد.
انتهای پیام/
نیروی انتظامی برای ایجاد فضای امن و سالم انتخابات آماده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار