خبر/

شرکت توزیع برق تبریز خواستار مدیریت مصرف در شرایط اضطراری شد

1400/03/04 - 13:54 - کد خبر: 44541 نسخه چاپی

نصر: شرکت توزیع نیروی برق تبریز با صدور اطلاعیه‌ای خواستار مدیریت مصرف برق در شرایط اضطراری از سوی مساجد، ادارات و سازمان‌های دولتی و مدارس شد.

به گزارش نصر، در این اطلاعیه آمده است: برق ادارات، مساجد و مدارس پرمصرف شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر در اولویت مدیریت بار اضطراری و خاموشی قرار می‌گیرند و لازم است این نهادها ضمن مشارکت در برنامه‌های مدیریت مصرف برق، جهت گذر از پیک بار تابستان مصارف انرژی خود را در ساعات اوج مصرف، مدیریت کنند.
این شرکت با اشاره به اینکه در راستای طرح‌های مدیریت مصرف، ادارات، مساجد و مدارس برای کنترل مصرف انرژی باید همکاری لازم را داشته باشند، یادآور شده است: پایش مصرف ادارات، مساجد و مدارس حاکی از آن است که با وجود عدم فعالیت و بازگشائی کامل برخی از مساجد و مدارس، با توجه به ‌ابلاغیه‌های ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا، متاسفانه رشد مصرف برق غیرمتعارف نسبت به دوره‌های مشابه سال‌های قبل در تعدادی از اماکن مشاهده می‌شود.
اطلاعیه فوق اضافه می کند: در صورت تداوم این مصرف و عدم کاهش بار و مصرف انرژی، حداقل به ۵۰ درصد دیماند مصرفی خود، در صورت نیاز شبکه و پیشگیری از قطع برق مشترکان خانگی، برق مجموعه در اولویت مدیریت بار اضطراری و خاموشی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
شرکت توزیع برق تبریز خواستار مدیریت مصرف در شرایط اضطراری شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار