فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان:

دوران "بزن و در رو" تمام شده است

1400/03/04 - 10:46 - کد خبر: 44519 نسخه چاپی

نصر: مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرم شهر با حضور فرماندهان نظامی و مسئولین سیاسی استان آذربایجان شرقی در محل گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در این مراسم با اشاره به مدیون بودن انقلاب اسلامی و تمامی مردم جمهوری اسلامی ایران به شهدای دفاع مقدس از جمله عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تاکید کرده افزود: بدون شک یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین تاریخ ها در طول جنگ تحمیلی و تقویم انقلاب اسلامی سالروز آزادسازی خرمشهر است که ما ثمرات آن را در سیاست امروز و حتی در  میزهای مزاکره نیز شاهد هستیم.
 
امیر سرتیپ دوم ستاد امیر حسین شفیعی همچنین افزود: صدام احمق بود و توان مردم ما را نشناخته بود و برآورد اشتباه آنان این بود که جمهوری اسلامی ایران و نظامیان ما و غیور مردان ما و باکری ها و امثال ایشان و در یک کلام "ملت ایران" را نشناخته بودند و اگر که قرار بود گلوله و میزان ادوات نظامی سرانجام جنگ را مشخص بکند، اینک تکلیف جنگ مشخص بود و فرجام دیگری می داشت.
 
وی ادامه داد: مطابق فرموده مقام معظم رهبری در روز سوم خرداد، جهانیان کارآمدی انقلاب و ملت غیور، توانمند و ولایت مدار ایران را مشاهده کردند.
 
امیر شفیعی گفت: فتح خرمشهر به جهانیان ثابت کرد که دوران "بزن و در رو" تمام شده است. ثابت کرد که اگرچه شاید ما شروع کننده نباشیم؛ اما پیروزی در تمامی جبهه ها به خصوص در جبهه مقاومت، از آن رزمندگان اسلام بوده و خواهد بود و قطعا تمام کننده ما خواهیم بود. چرا که ما در مسیر ولایت حرکت می کنیم.
 
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب، در هر لباسی که باشند از تمامی دارایی خود خواهند گذشت و به زودی شاهد پیروزی های رزمندگان اسلام در جای جای جهان هستی  خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
 
دوران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار