نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور حداکثری در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ الهی است

1400/03/03 - 12:57 - کد خبر: 44448 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور و شوراهای شهرها و روستاها شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است، حضور و مشارکت حداکثری در همه عرصه‌ها تیری به قلب بدخواهان نظام است.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی دلیلی بر غفلت از عمل به وظیفه دینی و ملی نیست، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور و شوراهای شهرها و روستاها شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.
امام جمعه تبریز کفایت، مدیریت و اعتقاد به عنصر جوانی و آرمان‌های انقلاب را از شاخص‌های دولت آینده عنوان کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی با عشق به جمهوری اسلامی محقق می‌شود و مردم با انتخاب اصلح سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و دفاع مقدس، آرمان شهدا را وحدت و یک صدایی در برابر دشمنان توصیف کرد و گفت: استکبار و آمریکا با هر توطئه ای علیه ملت ایران در برابر راهبرد مقاومت و وحدت کلمه مردم و مسئولان همیشه طعم شکست را چشیده‌اند.
امام جمعه تبریز ایستادگی در برابر دشمنان را از برکت‌های خون شهدا دانست و افزود: هر چند جنگ خسارت‌های جانی و مالی فراوانی متوجه کشور و زیرساخت‌های آن کرد، اما امروز به برکت خون شهدا در برابر دشمنان قاطعانه ایستاده‌ایم.
انتهای پیام/
 حضور حداکثری در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ الهی است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار