مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی:

مشکلات کشور با گفتمان فتح خرمشهر حل می‌شود

1400/03/03 - 13:26 - کد خبر: 44446 نسخه چاپی

نصر: مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: با الهام پذیری از گفتمان فتح خرمشهر بجای دل بستن به دشمن می توان مشکلات کشور را حل کرد.

به گزارش نصر، رامین نظامی‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سوم خرداد تنها سالروز حماسه فتح خرمشهر نیست بلکه یادآور تحقق وعده‌ی ظفر و نصرت الهی به اهل ایمان و یقین و مجاهدت و مقاومت است.
وی ادامه داد: خرمشهرهای دفاع مقدس بدست رزمندگان دلاوری فتح شد که از دشمن نهراسیده و از نامهربانی‌ها دلسرد نشدند و امروز هم که به تعبیر رهبر حکیم انقلاب، خرمشهرها در پیش است؛ نسل جوان نباید ترس و دلسردی را به خود راه دهد چرا که وعده الهی تخلف‌ناپذیر است.
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی تاکید کرد: این روزها تفکر مقاومت و مجاهدت از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و به گفتمانی جهانی تبدیل شده است و ثمره‌ی شیرینی چون پیروزی در جنگ ۱۲روزه را برای ملت فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی به بار می‌آورد.
وی با اشاره به لزوم توجه به الگوی مردمی دفاع مقدس خاظرنشان کرد: در حل مشکلات و مسائل داخلی کافی‌ است به الگوی مردمی دفاع مقدس توجه کرده و با مانع‌زدایی، زمینه‌ی نقش‌آفرینی جوانان مومن و باانگیزه در حل مسائل کشور را فراهم کرد تا مشخص شود جوانهایی که در ساخت موشک، ماهواره و رآکتور و همچنین بحث نانوتکنولوژی فعال هستند، قادرند مشکلاتی مانند تولید برق و مدیریت شبکه را نیز حل کنند.
نظامی‌خواه در پایان متذکر شد: این امر ممکن نمی‌شود مگر با انتخاب دولتی که دل به بیرون از مرزها نبسته و مسیر پیشرفت و راه‌حل مسائل را در اتکا به جوانان پیدا کند.
انتهای پیام/
 مشکلات کشور با گفتمان فتح خرمشهر حل می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار