پیش بازی تراکتور فولاد/

نبرد فولادی تراکتور در اهواز

1400/03/03 - 12:38 - کد خبر: 44445 نسخه چاپی

نصر: تیم های تراکتور و فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امروز بازی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

به گزارش نصر، در بازی معوقه از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در حالی امروز به مصاف هم خواهند رفت که هردو تیم تا حدودی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رقابت می کنند.
شاگردان رسول خطیبی که در مسیر سراشیبی قرار دارند، هفته هاست که طعم پیروزی در رقابت های لیگ برتر را نچشیده اند و امروز در مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که در بازی های خانگی تن به شکست نداده اند و در این دیدار هم برای حفظ رکورد خود تلاش خواهند کرد.
شاگردان جواد نکونام نیز در صورت ادامه روند شکست ناپذیری خود می توانند رکورد خود را به ۲۰ بازی بدون شکست در خانه برسانند که آمار قابل توجهی محسوب می شود. با این حال دو تیم تقریبا شرایط یکسانی را تجربه کرده اند و در جدول رقابت ها فقط یک امتیاز باهم اختلاف دارند. در بازی هفته گذشته شاگردان نکونام با شکست مقابل نساجی پا به این رقابت گذاشته اند و پرشور های تبریزی با تساوی در دقایق پایانی مقابل صنعت نفت برابر فولاد قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه در بازی قبلی فولاد به سختی و با کامبک توانست از سد تیم قشقایی عبور کند و تراکتور بحران زده با شکست مقابل آلومینیوم اراک از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت.
در حال حاضر سرخ پوشان تبریزی با یک بازی بیشتر نسبت به حریف با ۲۹ امتیاز در هشتم جدول قرار دارند و تیم فولاد هم با ۳۰ امتیاز در رده ششم قرار دارد.
مهران درخشان‌مهر مدافع فولاد به خاطر اخراج در بازی با نساجی، دیدار امشب تیمش را از دست داده است و از تیم مهمان، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خانزاده، سعید واسعی و کاپیتان های تیم غایبان تراکتور در این دیدار خواهند بود.
از نکات جالب این دیدار حضور فرشاد احمدزاده، عارف آقاسی، محسن فروزان و احمد عبدالله زاده در مقابل تراکتور است که زمانی پیراهن این تیم را به تن کرده اند. هم چنین خانزاده، ایمانی و بوحمدان نیز سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارند.

گفتنی است تیم های تراکتور و فولاد از ساعت ۲۰:۴۵ روز دوشنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز با قضاوت تیم داوری: محمد حسین ترابیان – محمد رضا منصوری – محسن بابایی – حسین زیاری به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
نبرد فولادی تراکتور در اهواز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار