رسول خطیبی:

می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازیم

1400/03/02 - 20:27 - کد خبر: 44411 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من در تیم تراکتور برنامه بلندمدت دارم و می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازیم.

به گزارش نصر، رسول خطیبی پیش از بازی تیمش با فولاد خوزستان در اظهاراتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته درباره انتخاب فیروز کریمی به عنوان مشاور فنی خود، اظهار کرد: آقای کریمی با نظر بنده به عنوان مشاور فنی تیم انتخاب شد و ایشان فقط به عنوان مشاور در کنار من خواهد بود.
او درباره خداحافظی با بازیکنان تراکتور و استعفا از هدایت این تیم، گفت: بعد از بازی با آلومینیوم دست باشگاه را باز گذاشتم تا مسوولان راحت‌تر تصمیم بگیرند که مالک محترم و هیات مدیره باشگاه با جدایی‌ام مخالفت کردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که بعد از بازی با فولاد مفصل با هواداران عزیز و مردم آذربایجان صحبت خواهم کرد، گفت: بنده از موقعی که به تراکتور آمدم، برای بستن تیم سال آینده برنامه‌ریزی کردم و ‌باشگاه با بنده برنامه بلند مدت دارد.
خطیبی تاکید کرد: با توجه به این که باشگاه با جدایی‌ام مخالفت کرده، اکنون با قدرت کارم را در تیم محبوبم ادامه خواهم داد تا در حد توان تیمی که داریم، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی یادآور شد: تیمی که نیم فصل در اختیارم گذاشته شد را من نبستم، اما در آینده شرایطی فراهم خواهیم کرد تا فصل‌های آینده تراکتور مثل سالی که بهترین شرایط را داشت و جزو مدعیان قهرمانی بود را تجربه کند و موجب خوشحالی مردم آذربایجان شود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: بعضی‌ها شیطنت می‌کنند تا تراکتور حاشیه داشته باشد و از سکوت بنده استفاده می‌کنند تا تمرکز تیم را به هم بزنند ولی من با اهداف باشگاه جلو خواهم رفت. منافع عده‌ای در تیم تراکتور قطع شده و الان در شبکه‌های مجازی جهت می‌دهند تا هواداران عزیز ما را تحریک کنند؛ البته که تماشاگران تراکتور خوب و بد را بهتر از همه تشخیص می‌دهند.
خطیبی ادامه داد: باشگاه بزرگ تراکتور دیگر اشتباهات سالیان اخیر را تکرار نخواهد کرد که بازیکنی بیاورند، یک دقیقه بازی نکرده، ۲۰ میلیارد برای تراکتور هزینه داشته باشد. مطمئن باشید تا من هستم، نمی‌گذارم یک ریال از جیب آقای زنوزی و باشگاه هدر برود.
او درباره پیشنهاد سایر تیم‌ها به او عنوان کرد: قبل از شروع فصل تا همین امروز این صحبت‌ها بوده و پیشنهادات مختلفی داشتم، اما واقعا دلی به تراکتور آمدم؛ با این که در اراک و همراه با بازیکنان آلومینیوم شرایط خوبی همراه با کادر فنی‌ام داشتم ولی برای کمک به تراکتور و خوشحالی مردم آذربایجان این انتقال را در نیم فصل رقم زدم.
خطیبی عنوان کرد: به عنوان سرمربی تراکتور کارم را ادامه خواهم داد و در خدمت این تیم هستم تا به تراکتور و آقای زنوزی کمک کنم تا طبق برنامه ریزی دقیق، باشگاه را به ثباتی که در گذشته نداشته، برسانیم. بنده در خدمت تراکتور هستم و به هیچ تیم دیگری نمی‌روم.
سرمربی تراکتور درباره وضعیت مصدومیت بازیکنان در آستانه دیدار با فولاد، گفت: محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی و هادی محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وضعیت محمد عباس‌زاده نیز هنوز مشخص نیست و باید ببینیم کادر پزشکی تیم چه تصمیمی برای بازی کردن یا نکردن آن‌ها می‌گیرند.
انتهای پیام/
می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازیم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار