وحدت و همدلی مردم و مسئولان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

1400/03/02 - 17:17 - کد خبر: 44409 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر وحدت کلمه و یک‌صدایی مردم و مسئولان در برابر دشمنان، گفت: این همدلی و اتحاد توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم روز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است، حضور و مشارکت حداکثری در همه عرصه ها تیری به قلب بدخواهان نظام است.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی دلیلی بر غفلت از عمل به وظیفه دینی و ملی نیست، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور و شوراهای شهرها و روستاها شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.
امام جمعه تبریز کفایت، مدیریت و اعتقاد به عنصر جوانی و  آرمان های انقلاب را از شاخص های دولت آینده عنوان کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی با عشق به جمهوری اسلامی محقق می شود و مردم با انتخاب اصلح سرنوشت خود را تعیین می کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و دفاع مقدس، آرمان شهدا را وحدت و یک صدایی در برابر دشمنان توصیف کرد و گفت: استکبار و آمریکا با هر توطئه ای علیه ملت ایران در برابر راهبرد مقاومت و وحدت کلمه مردم و مسئولان همیشه طعم شکست را چشیده اند.
امام جمعه تبریز ایستادگی در برابر دشمنان را از برکت های خون شهدا دانست و افزود: هر چند جنگ خسارت های جانی و مالی فراوانی متوجه کشور و زیرساخت های آن کرد، اما امروز به برکت خون شهدا در برابر دشمنان قاطعانه ایستاده ایم .
سردار عباسقلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز با ارائه گزارشی از برنامه های بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: با مشارکت دستگاه های فرهنگی بیش از  ۱۰۰ عنوان برنامه با عنوان «ما مقتدریم» در استان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اجرا می شود.
انتهای پیام/
وحدت و همدلی مردم و مسئولان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار