علی ربیعی:

تعامل با جهان با فلسفه وجودی یک جریان مغایرت دارد

1400/03/02 - 13:59 - کد خبر: 44384 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی دولت با بیان اینکه تعامل با جهان به نوعی با فلسفه وجودی برخی مغایرت دارد، گفت: پرس تی وی به مثابه نمایندگی یک تفکر دقیقا در جهت مخالفت با سیاست‌های ملی در خصوص مذاکرات اقدام می‌کند.

به گزارش نصر، علی ربیعی در پاسخ به سوالی درباره روندهای تخریبی که پرس تی وی به نقل از منابع‌ آگاه علیه مذاکرات وین منتشر می‌کند، گفت: در همه کشورها و براساس یک اصل کلی و زمانی که کشور در یک عرصه سخت برای احقاق حقوق ملی است، شایسته است همگان سربازان میدان آن عرصه را حمایت کنند و از بیان مطالبی که اخلال ایجاد می‌کند یا موضوع مناقشه می‌شود، خودداری کنند.
سخنگوی دولت افزود: در ایران با توجه به ساختارهای موجود این انتظار از ارکان حاکمیت و به ویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی بیش از همه مورد انتظار است.
ربیعی خاطرنشان کرد: یک جریان فکری در کشور که اعتقاد چندانی به شیوه‌های تعاملی با جهان را نداشتند همواره در این سال‌ها با ادبیات مختلف این مخالفت را نشان می‌دهند. بنظرم تعامل با جهان به نوعی با فلسفه وجودی آنها مغایرت دارد.
وی ادامه داد: متاسفانه در دوران جنگ اقتصادی و رویارویی دولت با جنایت ترامپ ما همواره شاهد جهت‌گیری غلط بسیاری از افراد و جریان‌ها بودیم و گاهی بین حملات آنها و تخریب‌های بیرونی نمی‌توانیم تمایزی قائل شویم.
سخنگوی دولت یادآور شد: حتی تا این اندازه پیش رفتند که زمانی نام بردن از برجام را امری مذموم می‌دانستند، هرچند امروز با چرخش زمان و در آستانه انتخابات چنین نگرشی ندارند. حتی در موضع افراطی‌تر از عدم رای آوری ترامپ برخی دچار نگرانی شدند.
ربیعی ادامه داد: روی سخن من با این افراد نیست همه جریان‌ها، افراد و گرایش‌های سیاسی صاحب و دیدگاه خود هستند و مردم در خصوص دیدگاه‌های آنها قضاوت خواهند کرد. ماجرا در اینجاست شبکه خبری مورد اشاره به مثابه نمایندگی یک تفکر دقیقا در جهت مخالفت با سیاست‌های ملی در مذاکرات اقدام می‌کند که عاری از صحت است.
سخنگوی دولت تصریح کرد: مقام مسئول و مستقیم مذاکره کننده بارها اعلام کرده که این گونه خبررسانی ها جنبه تخریبی برای مذاکرات دارد و روند شکل گرفته تحت عنوان منبع آگاه به زبان منافع ملی است.
انتهای پیام/
تعامل با جهان با فلسفه وجودی یک جریان مغایرت دارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار