انتصاب حامدی خسروشاهی به عنوان معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی

1400/03/02 - 09:25 - کد خبر: 44351 نسخه چاپی

نصر: حامد حامدی خسروشاهی با دریافت حکمی از سوی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، به سمت معاون فرهنگی هنری این ارگان منصوب شد.

به گزارش نصر، سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری، با اعطای حکمی، حامد حامدی خسروشاهی را به سمت معاون فرهنگی هنری این ارگان منصوب کرد.
در این آیین، بلاغی با بیان اینکه امروز حوزه هنری به دنبال پیشرو و پیشران بودن در هنر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حوزه هنری در جریان هنر انقلاب اسلامی باید همواره به عنوان پیشرو و پیشران هنر انقلاب اسلامی گام بردارد و سایر ارگان ها و جبهه های فرهنگی کشور را در این راستا تقویت کند.
وی افزود: خوشبختانه در سال های گذشته حوزه هنری آذربایجان شرقی در این راستا گام های بلندی برداشته و در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همچون در جریان سلسله استوری موشن های چهل چراغ، معنای واقعی پیشرو و پیشران بودن را در سطح استان اثبات کرده است که امیدواریم این روند همچنان به قوت ادامه یابد.
رئیس حوزه هنری استان با اشاره به انتصاب معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: حامد حامد خسروشاهی از اهالی تفکر و ایده پردازی و همچنین از جوانان دغدغمند و علاقمند در حوزه فرهنگ و هنر استان است که با حساسیت ویژه ای به این سمت انتصاب شده است که امیدواریم با حضور ایشان در جمع همکاران، حوزه هنری با انرژی و توان بیشتری به سمت اعتلای فرهنگ استان گام بردارد.
گفتنی است، حامد حامدی خسروشاهی از فعالان فرهنگی و رسانه ای استان آذربایجان شرقی است که پیش از این، به عنوان معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی فعالیت می کرد.
انتهای پیام/
انتصاب حامدی خسروشاهی به عنوان معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار