خبر/

اعزام هفت ورزشکار اهداف پروازی به دوحه/ ژن خوب هم راهی قطر می‌شود

1398/07/28 - 11:01 - کد خبر: 4430 نسخه چاپی

نصر: هفت ورزشکار اهداف پروازی ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک به میزبانی دوحه شرکت می‌کنند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، آخرین مسابقه تیراندازی کسب سهمیه المپیک از 12 آبان به میزبانی دوحه قطر آغاز می”شود که کاروان ایران علاوه بر تفنگ و تپانچه قرار است در رشته اهداف پروازی هم شرکت کند.

اهداف پروازی که در مسابقات جهانی فنلاند و قهرمانی آسیا در قزاقستان اصلا نتایج مطلوبی نداشته با هفت ورزشکار در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت می”کند این در حالی است که فدراسیون تیراندازی بارها از مشکلات مالی گلایه داشته و حتی چند سفر ملی”پوشان تفنگ و تپانچه به خاطر مسائل مالی لغو شد.

نکته جالب اعزام امیرمحمد دادگر فرزند رئیس فدراسیون تیراندازی است. وی در مسابقات جهانی فنلاند بین 129 نفر در رده 127 قرار گرفته بود و حالا به مسابقات قهرمانی آسیا می”رود تا سهمیه المپیک بگیرد. جالب اینجاست که رامتین بشارتی هم با وجود اعزام به فنلاند تیر نزده بود و حالا راهی قطر خواهد شد.

نکته قابل تامل دیگر این است که رشته اسکیت مربی ندارد و عبدالمحمدی به عنوان مربی تراپ، هدایت ملی”پوشان اسکیت را نیز برعهده خواهد گرفت.

در رشته تراپ بانوان مرضیه پرورش”نیا و در رشته تراپ مردان، مسلم میرمحمدی، محمد حسین پرورش”نیا و امیر حسین”آقا”زاده و همچنین در رشته اسکیت نیز علی دوستی و امیرمحمد دادگر و رامتین بشارتی ترکیب تیم اعزامی کشورمان را تشکیل می دهند. هدایت و مربیگری این تیم برعهده فرشید عبدالمحمدی خواهد بود.

انتهای پیام/

اعزام هفت ورزشکار اهداف پروازی به دوحه/ ژن خوب هم راهی قطر می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار