با حضور سرپرست و سرمربی تراکتورسازی برگزار شد/

تقدیر سازمان فرهنگی و هنری از عکاس تصویر ماندگار هواداران تراکتورسازی

1397/12/18 - 15:18 - کد خبر: 443 نسخه چاپی

نصر: با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری، سرپرست و سرمربی باشگاه تراکتورسازی، از عکاس تصویر ماندگار هواداران پرشور تبریزی تقدیر شد.

به گزارش نصر، تصویری که «مهرداد نیکمرد» عکاس و تصویربردار خلاق تبریزی، با پهباد از حضور پرشور هواداران تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور ثبت کرد، در مدت بسیار کوتاهی، به عکس نخست رویدادهای ورزشی کشور تبدیل شد.
عکس نیکمرد، طولی نکشید که در صفحه رسمی اِی‌اِف‌سی درج شد و همان شب، به عنوان تصویر برگزیده فیفا، به صفحه اینستاگرام فدراسیون بین‌المللی‌ فوتبال راه یافت.
نیکمرد از عکاسان جوان و خلاق شهر تبریز است و در سال‌های اخیر، نقش فعال در پوشش رسانه‌ای برنامه‌های سازمان فرهنگی و هنری داشته‌است. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، در لوح اعطایی، تصویر زیبای نیکمرد از دریای سرخ و پرتلاطم هواداران غیور تراکتورسازی را از ناب‌ترین خاطرات مصور ورزش ایران خواند که مخاطبان جهانی این رشته محبوب را معطوف تبریز عزیز و تراکتورسازی قهرمان ساخت. 
وی همچنین از اینکه یکی از اعضای سختکوش و خلاق سازمان، بانی این دستاورد مانا بوده‌، اظهار خرسندی کرده‌است.

همچنین در این برنامه «تابلوی ماندگار هواداری» توسط مدیرعامل سازمان، سرمربی و سرپرست تیم  و نماینده هواداران به امضا رسید.
در مراسم تقدیر از مهرداد نیکمرد، آذرنیا سرپرست باشگاه تراکتورسازی و ژرژ لیکنز سرمربی تراکتور حضور داشتند.

انتهای پیام/

تقدیر سازمان فرهنگی و هنری از عکاس تصویر ماندگار هواداران تراکتورسازی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار