وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کسب رضایت در جامعه هدف اصلی است

1400/02/30 - 15:26 - کد خبر: 44255 نسخه چاپی

نصر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:کسب رضایت در جامعه هدف اصلی است.

به گزارش نصر، محمد شریعتمداری دردیدار با مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر،افزود: میزان رضایت مسئولیت مهم ما را در این زمینه سنگین تر می کند.
وی اظهارداشت: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ما ست، زیرا در کنار کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی هستیم که به طور مستقیم با جامعه هدف در ارتباط  بوده و توانستند آمار رضایت قابل قبولی را کسب کنند.
وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی ادامه داد: انسان با آرمان‌گرایی زنده است،زیرا اگر این آرمان‌گرایی را نداشته باشد مانند یک مرده است، تلاش ، کوشش و آرزو است که به زندگی انسان امید و حیات می بخشد.  آرمان گرایی در زندگی شخصی انسان به نوعی و در زندگی اجتماعی او به نوع دیگر نمایان می‌شود.


 
شریعتمداری یاد آورشد :  در زندگی اجتماعی هرچه آرمان‌ها در نقاط دورتر باشد همواره انسان تلاش و کوشش بیشتری برای دستیابی به آن به خرج می‌دهد.
وی با اشاره به موفقیت های صندوق بیمه اجتماعی در کسب رضایتمندی جامعه هدف گفت: با وجود موفقیت‌های بسیار زیاد مدیرعامل و مجموعه صندوق بیمه اجتماعی، هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم ،بنابراین باید تلاش کنیم تا به آن دست یابیم.
وی ادامه داد: آقای شیرکانی،از مدیران جوان وزارتخانه بوده و با حضور او در صندوق شاهد نشاط و سرزندگی جدید همراه با خلاقیت بوده‌ایم و امروز شاهد آثار و نتایج آن هستیم که این امر موجب خشنودی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: عملکرد مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر موجب امید و اعتماد در جامعه روستایی و عشایری است.


 
شریعتمداری با بیان اینکه کسب رضایت در جامعه هدف شرط اصلی و مهم است، گفت: یکی از رویکردهای ما در وزارت این بود که نباید از خودمان راضی باشیم، وقتی این اعتماد و امید مسجل می‌شود که یک ارزیابی بیرونی خصوصا درجامعه‌ای که از ما خدمت می‌گیرند انجام شود.
وی ضمن قدردانی از کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی تاکید کرد: روستائیان و عشایر منادی امید و اعتماد در ایران امروز هستند.


 
شریعتمداری، یکی از رویکردهای مهم در وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی  در دوره مدیریت خود را انجام نظرسنجی از جامعه هدف در هرسیاست و اقدامی بیان کرد و گفت: این نظرسنجی با هدف آگاهی از میزان رضایت مردم و مخاطبین  از وزارتخانه و کارگزاران ما صورت گرفت.
وی افزود: برهمین اساس یک تیم مجرب در اسفندماه سال گذشته، نظر سنجی علمی از جامعه هدف صندوق عشایر و روستائیان انجام داد.
انتهای پیام/
 کسب رضایت در جامعه هدف اصلی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار