خبر/

نگاه سرمایه گذاران ترکیه ای به استارت آپ های ایرانی / ۳۰۰ جلسه سرمایه گذاری بین ترکیه و ایران زیر سقف نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

1400/02/30 - 13:37 - کد خبر: 44245 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۱ که یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها با بیش از ۲۰ هزار بازدید کننده است، امسال میزبان سرمایه گذاران ترکیه ای است و تاکنون برگزاری ۳۰۰ جلسه سرمایه گذاری با شرکت‌های ترکیه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش نصر، نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۱ با برگزاری 9 دوره موفق این رویداد به صورت پیاپی  اکنون در ایستگاه دهم قرار دارد و به بستری برای عرضه نوآوری و فناوری، تبادل دانش و فناوری با نقش آفرینی صاحبان سرمایه، ایده، کسب و کار از ایران و سایر کشورها تبدیل شده است.
این نمایشگاه که امسال در محل پارک علم و فناوری تهران و فضایی باز با بیش از 300 غرفه حضوری و مجازی به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور طی ۴ روز می پردازد.
همچنین در این دوره از نمایشگاه، شرکت های دانش‌بنیان، خلاق و استارتاپ، شتاب‌دهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... تازه‌ترین و فناورانه‌ترین دستاوردهایشان را به بیش از 20هزار بازدید کننده در دو شکل حضوری و برخط معرفی می‌کنند.


 
در این نمایشگاه هرساله بخشی با عنوان "کافه سرمایه اینوتکس" برپا می شود که فرصت‌های زیادی برای استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران فراهم می کند.
این گزارش می افزاید، سجاد فشمی دبیر علمی نمایشگاه اینوتکس فناوری۲۰۲۱ گفت: در این دوره در کنار ۴۵ سرمایه‌گذار داخلی، هفت سرمایه‌گذار از کشور ترکیه به صورت مجازی حضور دارند و تاکنون برگزاری ۳۰۰ جلسه سرمایه گذاری با شرکت‌های ترکیه برنامه‌ریزی شده است.
این گزارش حاکی است، اینوتکس سال گذشته در بخش کافه سرمایه ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان روی استارتاپ ها سرمایه گذاری شده است و پیش بینی می‌شود این سرمایه گذاری در اینوتکس امسال به بیش از ۲۰ میلیارد تومان برسد.
انتهای پیام/
نگاه سرمایه گذاران ترکیه ای به استارت آپ های ایرانی / ۳۰۰ جلسه سرمایه گذاری بین ترکیه و ایران زیر سقف نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار