رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل؛

هفت تن و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق در اردبیل کشف شد

1400/02/29 - 16:41 - کد خبر: 44211 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط هفت تن و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی شده قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ جمشید جعفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل موفق به شناسایی افراد سودجو و قاچاقچی مرغ شدند.
وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی اردبیل مشخص شد افرادی سودجو قصد خارج کردن و قاچاق مقدار قابل توجهی مرغ قطعه‌بندی و بسته‌بندی شده از استان را دارند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مرغ‌های قطعه‌بندی و بسته‌بندی شده را به تهران داشتند، اظهارکرد: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی کامیون‌های حامل مرغ قاچاق را در محور مواصلاتی سرچم هنگام خروج از استان متوقف و در مجموع موفق به کشف و ضبط هفت تن و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ جعفری اضافه کرد: متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده برای بررسی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شدند.
او با اشاره به اینکه اقدام ماموران پلیس امنیت اقتصادی باعث رضایت مردم و مسئولان استان شده است، ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اننهای پیام/
هفت تن و ۷۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق در اردبیل کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار