امنیت فضای حقیقی و مجازی در انتخابات خط قرمز پلیس است

1400/02/29 - 13:39 - کد خبر: 44191 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی انتظامی گفت: حفظ امنیت چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی خط قرمز پلیس در انتخابات خرداد آینده است.

به گزارش نصر، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران در جریان سفر یک روزه به سمنان افزود: اشراف قانونی پلیس در موضوع امنیت انتخابات فقط به فضای حقیقی محدود نمی‌شود و پلیس بر فضای مجازی نیز اشراف دارد.
وی امنیت را خط قرمز نیروی انتظامی در انتخابات ٢٨ خرداد بیان و اضافه کرد: هر فرد، گروه و طیفی اگر بخواهد امنیت انتخابات را به خطر بیندازد، پلیس با اجازه قانون با او برخورد قاطع خواهد کرد.
وی با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام خواهد داشت ادامه داد: تلاش می‌شود همراه با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، امنیت کامل حکم فرما باشد.
اشتری با بیان اینکه پلیس هم بر فضای حقیقی و هم بر فضای مجازی اشراف کامل دارد گفت: پلیس کسانی را که در تارنماها و فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا داشته باشند و یا مردم را ناامید کنند شناسایی کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.
فرمانده ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی به همه توصیه می کند در انتخابات در چارچوب قانون عمل کنند و پلیس با تخلفات از قانون در فضای حقیقی و مجازی برخورد می‌کند.
وی تاکید کرد: به مردم و صاحبنظران در جریان انتخابات توصیه می کنیم مانند ادوار گذشته انتخابات همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
وی برآورد خود از انتخابات ٢٨ خرداد را امن و پرشور دانست و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای در فضایی امن و آرام فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند تا آینده‌ای روش برای کشور رقم بخورد.
فرمانده ناجا درباره عملکرد پلیس در استان سمنان گفت: سمنان در تمام شاخص‌ها در جریان بازرسی‌ها و نظرسنجی‌ها استانی شاخص است و پیشرفت قابل توجه داشته است.
نشست بررسی مسایل انتظامی در بخش های مختلف استان سمنان، دیدار با برخی خانواده های شهدا و دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان از برنامه‌های سردار اشتری در سفر امروز است.
انتهای پیام/
 امنیت فضای حقیقی و مجازی در انتخابات خط قرمز پلیس است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار