مدیرعامل آژانس مسافرتی آنلاین “Go To Safar”:

"Go To Safar" پلتفرمی برای سفر بدون واسطه با کاملترین خدمات / درگاه پرداخت ارزی در جامع ترین وب سایت مسافرتی آنلاین

1400/03/01 - 12:38 - کد خبر: 44186 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل آژانس مسافرتی آنلاین “Go To Safar” گفت: این وب سایت یک آژانس مسافرتی آنلاین چند زبانه با درگاه پرداخت ارزی است که تمام خدمات گردشگری برای یک ایرانی که قصد سفر به خارج از کشور و نیز گردشگران خارجی که قصد سفر به ایران را دارند، فراهم می کند.

به گزارش نصر، وقتی قصد سفر دارید و به عنوان یک مسافر برای مواردی چون: رزرو هتل، خرید اینترنتی بلیط، اجاره خودرو در مقصد سفر و ...، به موتورهای جستجو مانند گوگل مراجعه می کنید، فهرستی از سایت های مختلف را که همگی به نوعی بهترین سامانه های خرید اینترنتی به نظر می آید را، در اختیارتان قرار خواهد داد. اما موضوع اینجاست که در حقیقت، چند درصد آنها می توانند تمام نیازهای شما و خدماتی که برای یک سفر ایده آل احتیاج دارید را یکجا برایتان فراهم کنند؟ آیا تا به حال یک وب سایت ایرانی که تمام خدمات سفر به خارج کشور را برای شما فراهم کرده و قابلیت تراکنش‌های مالی میان درگاه‌های پرداخت ریالی و ارزی را نیز داشته باشد، دیده اید؟


 
به جرات می توان گفت امروزه صنعت گردشگری بدون استفاده از اینترنت و قابلیت های آن، امکان تداوم فعالیت نخواهند داشت؛ اما نیاز یک مسافر که قصد سفر به خارج کشور را داشته یا یک گردشگری خارجی که تمایل سفر به ایران را دارد، قطعا یک وب سایت معتبر با امکانات ویژه است.
مجموعه شرکت های «ایپک یولی آراز» با مدیریت «یاشار عمرانی» به عنوان موسس و مدیر عامل این هلدینگ، در کنار فعایت های حرفه ای خود، خدمات ویژه ای را نیز در حوزه صنعت گردشگری، تحت عنوان مجموعه “Go To Safar” به معنای "بریم سفر" ارائه نموده که در بستر وب، اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است.
این مجموعه برای رسیدن به ارزشی ویژه برای گردشگران داخلی و خارجی، برای ارائه خدمات الکترونیک گردشگری خود از برنامه ها و الگوهایی استفاده کرده که کاملا یکپارچه و متفاوت تر از سایر وب سایت های ارائه کننده خدمات مسافرتی می باشند.


 
«یاشار عمرانی» در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری تحلیلی نصر، با بیان اینکه در مجموعه “Go To Safar” تمام آنچه از نیازهای یک فرد که به دلایل مختلف اقدام به سفر به اقصی نقاط جهان می کند، خدمات نوین، یکپارچه و گسترده ای را که در بستری از تجربه، مهارت، تخصص و دوراندیشی بنا شده، ارائه می گردد، گفت: ما با بکارگیری تجربه های ارزشمند و موفقی که درخصوص «ترانسفر فرودگاهی»، «اجاره خودرو در ترکیه»، «رزرواسیون بلیط هواپیما» از امن و معتبرترین شرکت های هواپیمایی و نیز «رزرو هتل های مجلل»، بدست آورده ایم، را در این مجموعه دور هم گردهم آوردیم.
وی با اشاره به اینکه عنصر اعتماد و اعتبار، نقش زیادی در صنعت گردشگری ایفا می کند، فعالیت های گردشگری را در یک شعار خلاصه کردیم، افزود: شعار برند ما «آینده از آنِ نوآوری های خلاق در جهت حفظ رضایت و منافع مشتریان است» و همواره تلاش خواهیم کرد با معرفی راهکارها و خدمات به روز و مناسب، به هدف و شعار خود دست یابیم.


 
مدیر عامل مجموعه “Go To Safar” با اشاره به یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه فعال در صنعت گردشگری، اضافه کرد: سال‌هاست که تراکنش‌های مالی میان درگاه‌های پرداخت ریالی و ارزی با دشواری مواجه است و غالبا گردشگران در برنامه ریزی سفر خود، به مشکلات عدیده ای بر می خورند.
وی ادامه داد: همانطور که می دانید، ایرانیان نه تنها امکان جابه‌جایی پول با کارت‌های شتاب خود از درگاه های ارزی را ندارند، بلکه متقابلا نمی توانند از کارت های اعتباری مانند مستر کارت و ویزا کارت، تراکنش و انتقال پول را از طریق درگاه های ریالی انجام دهند؛ حال در جنین شرایطی، یک گردشگر و مسافر چگونه دمی تواند به راحتی خدمات مورد نیاز سفر خود را تهیه وهزینه آن را پرداخت کند؟
وی که در پیشینه کاری خود، تجربه مدیریت بازاریابی بخش خاورمیانه وب سایت جهانی «بوکینگ دات کام (Booking.com)» را به عنوان یکی از غول های صنعت گردشگری جهان را نیز دارد، ادامه داد: تیم فنی “Go To Safar” با ارائه درگاه پرداخت ارزی برای وب سایت گردشگری مجموعه، در بستری امن و مقرون به صرفه و هم‌ردیف با کلاس جهانی، انجام تراکنش‌های بین‌المللی را به راحتی برای مسافران ممکن ساخته است.


 
عمرانی بیان کرد: به این معنی که، از این پس گردشگران داخلی و خارجی می توانند به راحتی امکان رزرو هتل های خارجی، خرید بلیط سفرهای بین المللی، اجاره خودرو و دیگر خدمات گردشگری را از وب سایت ما انجام دهند.
وی در ادامه به دیگر خدمات الکترونیکی گردشگری در وب سایت “Go To Safar” اشاره کرد و گفت: امکان پرداخت ترانسفر فرودگاهی، تسهیل در روند رزرو بلیط با مناسب ترین قیمت، رزرو بلیط از امن ترین و خوشنام ترین شرکت های هواپیمایی، امکان رزرو خودرو در شهر مقصد با استاندارهای روز دنیا، امکان ترنسفر جهت رفاه و آسایش مشتریان، تسهیل در انتخاب و رزرو مناسب ترین هتل ها با بهترین امکانات ممکن، جلب رضایت مشتری با ارائه پشتیبانی 24 ساعته و چند زبانه و پاسخگویی و ارائه راهکارهای متناسب با نیاز شما، به راحتی در مجموعه ما فراهم می شود.
شایان ذکر است، این مجموعه دارای دو شعبه بین المللی در کشور ترکیه و آلمان است.
وی گسترش هرچه سریع تر محدوده خدماتی، توسعه خدمات در زمینه های مختلف مسافرتی، ترویج فرهنگ سفرهای ایمن و آسان و افزایش رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان را نیز، از اهداف آتی تیم متخصص “Go To Safar” دانست.
مدیرعامل جوان این مجموعه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت کسب و کار گردشگری در دوران شیوع کرونا و اینکه چطور یک تهدید را به فرصت تبدیل کرده اند، سخن گفت و افزود: کرونا برای مجموعه ما اوغات فراغتی فراهم کرد تا به ایده های خود حیات ببخشیم و خود را برای کسب و کار پساکرونا نیز، آماده کردیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه کرونا نه تنها به ما این فرصت را داد تا روند طولانی اخذ مجوزها و کاغذبازی های اداری را راحت تر حل کنیم، بلکه حرکتی با شتاب داشته باشیم.
عمرانی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: هر شهروند ایرانی می تواند از طریق وب سایت https://gotosafar.com/، بدون واسطه از استارندارهای گردشگری دنیا بهره ببرد؛ هدف ما ارائه شیوه جدیدی از خدمات گردشگری است.
وی همچنین افزود: در یک نگاه کلی ، مجموعه “Go To Safar” یک آژانس مسافرتی آنلاین چند زبانه با درگاه پرداخت ارزی است که تمام خدمات گردشگری یک ایرانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارد یا گردشگری خارجی که به ایران سفر خواهد کرد را، به خوبی فراهم می کند.
انتهای پیام/
گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار