پیش بازی تراکتور - آلومینیوم اراک؛

تقابل خطیبی و منصوریان با تیم های سابق

1400/02/29 - 11:30 - کد خبر: 44180 نسخه چاپی

نصر: از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در اراک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، از ساعت ۱۸ امروز ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان دو تیم تراکتور و آلومینویم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود؛ رقابتی که در آن یکی از مربیان تیم سابق خود را از گردونه رقابت ها حذف خواهد کرد.
مدافع عنوان قهرمانی که در مرحله یک شانزدهم مقابل شهرداری ماهشهر با برد پرگل به این مرحله راه پیدا کرده است، با توجه به نتایج ضعیفی که در لیگ برتر کسب کرده است، تنها راه رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا کسب جام قهرمانی این مسابقات است که اگر در این بازی موفق به پیروزی مقابل تیم اراکی نشود، عملا فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.
اما در آن سوی میدان هم شاگران علیرضا منصوریان در بازی گذشته مقابل تیم هوادار تهران به پیروزی رسیدند تا در این مرحله با تیم بحران زده تراکتور روبه رو شوند.
تیم رسول خطیبی که قطار تساوی در لیگ برتر راه انداخته است، در این بازی قادر به کسب نتیجه مساوی نخواهد بود و یا به روند موفقیت خود در جام های غیر از لیگ برتر ادامه خواهد داد و یا در باتلاق عدم کسب پیروزی باقی خواهد ماند.
تیم تراکتور در هفته های گذشته به چند تساوی متوالی در لیگ برتر رضایت داده و از رقابت با تیم های بالای جدولی جا مانده است و ترک اردوی سرخ پوشان توسط کاپیتان ها نیز باعث آشفتگی بیش از پیش این باشگاه شده است و باید دید ادامه روند این تیم در رقابت ها به چه نحوی خواهد بود.
در حال حاضر تیم آلومینیوم اراک با ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و تیم تراکتور با دو بازی کمتر نسب به سایر تیم ها با ۲۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.
آخرین تقابل دو تیم در این فصل از رقابت ها با پیروزی آلومینیوم اراک همراه بوده است.
بی شک حضور رسول خطیبی در نیمکت تراکتور و حضور منصوریان در نیمکت آلومینیوم جالب ترین اتفاق این دیدار است که هردو سرمربی با حواشی زیادی از این دو تیم جدا و در نیمکت مقابل قرار گرفتند.
این دیدار که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز برگزار شود، به علت مشکل نور ورزشگاه امام خمینی اراک به ساعت ۱۸ موکول شد و اگر دیدار دو تیم به وقت های اضافه بکشد مشخص نیست که این دیدار به چه صورت ادامه خواهد یافت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
تقابل خطیبی و منصوریان با تیم های سابق نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار