به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد:

تشریح عملکرد روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی

1400/02/29 - 10:57 - کد خبر: 44171 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، عملکرد روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سال 99 تشریح شد.

به گزارش نصر، سخنگوی این شرکت با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی دست اندرکاران این عرصه، به تشریح عملکرد اجرایی بخش ارتباطات و اطلاع رسانی در سال 99 پرداخت و گفت: در سال گذشته به رغم شرایط کرونایی در کشور و افزایش دغدغه های مردم، تلاش گردید با امید آفرینی و ارتقای حوزه مسؤولیت های اجتماعی، همراه با مردم در گذر از این بحران تلاش نماییم.
غلامرضا قنبری با اشاره به اهمیّت بهره گیری از ظرفیت انواع رسانه ها بعنوان مهم ترین ابزارهای اطلاع رساني و ارتباط با مشتريان و افكار عمومي، اظهار داشت: دیدارهای حضوری و ارتباطات مؤثر با اصحاب قلم و رسانه، تولید خبر و گزارش، هم اندیشی با اصحاب قلم، بکارگیری صفحات ثابت خبرگزاری ها در اطلاع رسانی، ارتقای پورتال سازمانی، تدوین تفاهم نامه همکاری با خانه مطبوعات استان و... بخشی از عملکرد حوزه ارتباط با رسانه بوده است.
وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین حوزه های ارتقا یافته روابط عمومی که نقش بی بدیلی در انتقال دیدگاه های مخاطبان و اثربخشی فرآیندهای اجرایی داشته، حوزه پژوهش می باشد که این واحد با 3 پروژه پژوهشی مورد تصویب، از پیشگامان اقدامات پژوهش محور می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در توضیح اقدامات اجرایی در راستای تحقق رسالت شرکت مبتنی بر ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در استان اظهار داشت: همکاری تنگاتنگ با کارگروه استانی مقابله با حوادث ناشی از گاز، تولید محتواهای علمی بر پایه پژوهش های علمی، بکارگیری کانال های اثربخش اطلاع رسانی، فعالیت گسترده در حوزه مسؤولیت های اجتماعی، آموزش و اطلاع رسانی و ... از جمله اقدامات این شرکت در کاهش خطرآفرینی گاز به دلیل سهل انگاری مشترکین بوده است.
انتهای پیام/
تشریح عملکرد روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار