مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی؛

اعتلای نظام ارتباطات مؤثر، زمینه ساز کارایی روابط عمومی خواهد بود

1400/02/29 - 10:52 - کد خبر: 44170 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اعتلای نظام ارتباطات مؤثر، زمینه ساز کارایی روابط عمومی خواهد بود.

به گزارش نصر، سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن تبریک این روز به تمامی فعّالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی افزود: روابط عمومی پویا و استراتژیک، یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار می باشد که مسؤولیت خطیری در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران و شناخت افکارعمومی به عهده دارد.
وی با اشاره به نقش رسانه ها در ارتقای جایگاه روابط عمومی تصریح کرد: ارتباط و تعامل با رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی، یک اصل مهم در پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردمی می باشد.
توحیدی در ادامه از همکاری و تعامل مطلوب اصحاب قلم و رسانه در انعکاس و شفاف سازی عملکرد اجرایی سازمان، تشکر نمود و اظهار داشت: واضح است تعامل و همکاری روابط عمومی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف سازمان مهم و تعیین کننده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری نمود: ارتباطات سازنده روابط عمومی و شناسایی نیاز ذینفعان، زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر را فراهم نموده و شاهد جلب رضایت مردم به عنوان هدف غایی سازمان باشیم.
انتهای پیام/
اعتلای نظام ارتباطات مؤثر، زمینه ساز کارایی روابط عمومی خواهد بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار