دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

1400/02/29 - 09:43 - کد خبر: 44156 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از معاونان و فرماندهان ارشد این نیرو با امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری پس از بازدید مناطق مرزی شمال غرب کشور با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی دیدار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این دیدار با اشاره به نقش تاثیر گذار ارتش جمهوری اسلامی علی الخصوص در منطقه آذربایجان شرقی در حفظ امنیت کشور، به حضور تیپ ۲۵ نیروی مخصوص در شهر تبریز اشاره کرده افزود: حضور این تیپ و تکاوران آن در شهر تبریز یک موهبت محسوب می شود و حال و هوای خوبی به تبریز بخشیده است.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین با اشاره به درگیری آذربایجان و ارمنستان نیز افزود: قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه و تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نقش بسیار به سزایی داشتند که از هر دو فرماندهان امیر میرزایی و امیر شفیعی کمال تشکر را داریم.
امام جمعه تبریز همچنین به نقش کلیدی بیمارستان امام علی(ع) و رئیس بیمارستان سرهنگ دکتر محسنی در مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره کرده و عملکرد کارکنان این بیمارستان را شایسته تقدیر و تشکر خواند.
 
 
امیر سرتیپ کیومرث حیدری نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت ارتش در سایه فرماندهی مقام معظم رهبری اشاره کرده و افزود: همه ما افتخار می کنیم که در سایه ولایت در حال خدمت به مردم هستیم و اگر هر کاری انجام شده همه و همه متاثر از اطاعت بی چون و چرای ارتش و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فرمانده کل قوا می باشد.
 
 
وی با اشاره به سال های حضور حجت الاسلام والمسلمین در سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از افتخارات ما خدمت کردن در ایامی بود که حضرتعالی در ارتش جمهوری اسلامی حضور داشتید.
در انتها امیر سرتیپ حیدری درگذشت والده مکرمه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم را تسلیت گفته برای وی شادی روح و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب کرد.
انتهای پیام/
دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار