مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

اعزام نیروی کار به خارج از کشور از اهمیت خاصی داراست

1398/07/27 - 18:57 - کد خبر: 4412 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: اعزام نیروی کار ضمن رفاه نمودن اشتغال ارز آوری و انتقال دانش و تکنولوژی را به همراه دارد.

به گزارش نصر،میراحد حسینی در نشست هم اندیشی مدیران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی خارجی سراسر کشور در تبریز که با همکاری موسسه آرمان ماندگار در تبریز برگزار شد با اشاره به فعالیت موسسات کاریابی خارجی گفت: فعالیت این موسسات دارای برکات خاصی است و این موسسات نیروی کار به فرصت های شغلی به کشورهای خارجی اروپایی و دیگر کشورها اعزام می کنند و موسسه آرمان ماندگار هم یکی از موسسات فعال کشور در حوزه کاریابی خارجی است.

وی عنوان کرد:فعالیت این موسسات در راستای اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و باتوجه به پر شدن ظرفیت اشتغال درکشور اعزام نیروی کار به خارج نیز دارای اهمیت خاصی است و چون در دهه های اخیر رشد جمعیتی درکشور زیاد بود این رشد جمعیتی در سالهای فعلی به نیروی کار زیادی منجر شده که باید برای این نیروها ایجاد کار کرد و با توجه به محدودیت اشتغال در داخل اعزام به خارج که ارز آوری را هم به دنبال دارد در اولویت قرار میگیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار امیدواری کرد:این نشست یک روزه منجر به دستیابی به اهداف وزارتخانه شود و بتوانیم تکنولوژی خارجی را هم ازاین طریق به کشور وارد کرد.

انتهای پیام/

اعزام نیروی کار به خارج از کشور از اهمیت خاصی داراست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار