رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی:

تصمیمات و اقدامات همه سازمان‌ها باید معطوف به امر پیشگیری باشد

1400/02/28 - 11:54 - کد خبر: 44086 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: همه تصمیمات و اقدامات مراجع تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه های اقتصادی و اجتماعی باید معطوف به کاهش ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی باشد.

به گزارش نصر، موسی خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار کرد: زمانی که در مورد پیشگیری بحثی پیش می‌آید به لحاظ تفکرات سنتی دیدگاه‌ها همیشه متوجه دادگستری و نیروی انتظامی می‌شود؛ در حالی‌که این امر صحیح نبوده و حوزه های مختلف باید در امر پیشگیری ایفای نقش کنند.
وی افزود: حضرت آیت الله رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه فرمودند، هیچ بخشی در استان وجود ندارد که در مساله پیشگیری از وقوع جرم نقشی نداشته باشد، این یک واقعیت است همه تصمیمات و اقدامات مراجع تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی باید معطوف به کاهش ناهنجاری های اقتصادی و اجتماعی باشد.
وی ادامه داد: همه نظام اداری در حوزه خود در بحث پیشگیری نقش دارند و قطعاً اگر این فرهنگ را در نظام اداری ایجاد نکنیم در پیشگیری از جرم موفق نخواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان؛ وی خاطرنشان کرد: امر پیشگیری از وقوع جرم باید در اولویت همه سازمان های و ارگان ها قرار گیرد.
انتهای پیام/
 تصمیمات و اقدامات همه سازمان‌ها باید معطوف به امر پیشگیری باشد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار