رییس سنجش اداره آموزش و پرورش استان:

امتحانات نهایی آذربایجان‌شرقی در ۳۱۰ حوزه برگزار می‌شود

1400/02/27 - 09:47 - کد خبر: 44006 نسخه چاپی

نصر: رییس سنجش اداره آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از آمادگی سازمان برای برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری خبرداد و گفت: این امتحانات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در ۳۱۰ حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، محمد شقاقی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران،  افزود:  آزمون‌های این پایه های تحصیلی، با شرکت حدود ۳۲ هزار دانش آموز استان همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد:بازدیدهای مختلفی از مراکز امتحانی انجام شده و مراقبان سلامت در مدارس مستقر هستند و ناظران، رعایت پروتکل های بهداشتی را رصد کرده و تاییدیه سلامت برای تمام حوزه ها صادر کرده اند.
شقاقی پور از کاهش ظرفیت حوزه های امتحانی به نصف خبر داد و گفت: تمام مراکز امتحانی گندزدایی شده و قبل از ورود به جلسه امتحان، دانش آموزان غربالگری شده و تدابیری برای ورود بدون تراکم دانش آموزان به جلسه امتحانی اندیشیده شده است.
رییس سنجش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات از جمله تهویه مناسب مراکز و فاصله صندلی ها در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان و معلمان با خاطری آسوده در جلسه امتحانی حضور یابند.
انتهای پیام/
امتحانات نهایی آذربایجان‌شرقی در ۳۱۰ حوزه برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار