استاندار زنجان؛

بخشی از درآمد فروش پسماند روی برای محیط زیست هزینه می‌شود

1398/07/25 - 11:51 - کد خبر: 4399 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: بخشی از درآمد ناشی از فروش پسماند روی در زنجان برای رفع مشکلات زیست محیطی، فاضلاب شهری، بهداشتی و حوزه جوانان هزینه می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح”الله حقیقی دیروز در ششمین جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری در محل تصفیه خانه فاضلاب شهری زنجان افزود: شبکه”هایی در حوزه فاضلاب شهری در زنجان  اجرا شده است که بخشی از مردم رغبتی برای استفاده از آن ندارند.

وی تاکید کرد: باید راهکارها، اقدامات و مشوق”هایی ارائه شود تا طرح”هایی که با صرف هزینه های بالا اجرا می”شود، مورد اقبال مردم نیز قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه پساب فاضلاب شهری سود دارد، گفت: یکی از مهمترین منافع آن برای زنجان تغذیه سفره های آب زیرزمینی از محل رها سازی آب تصفیه محسوب می شود که در زمان کم”آبی این مهم قابل توجه و حائز اهمیت است.

حقیقی تاکید کرد: آماده بهره”مندی از راهکارهای عملی توسط کارشناسان، صاحب”نظران و مدرسان دانشگاه ها درخصوص استفاده از پساب فاضلاب شهری زنجان برای صنعت هستیم.

وی ادامه داد: در خصوص حل مشکل آب های سطحی در خیابان صدرا که یکی از مشکلات زیست محیطی شهر زنجان است می توانیم از محل فروش پسماند روی برای پروژه های مهم و تاثیرگذار در این خصوص هزینه کنیم که ارزشمند و تاثیرگذار است.

استاندار زنجان گفت: از این درآمدها برای حل مشکل بالا آمدن آب سطحی، ترغیب مردم برای اتصال به شبکه فاضلاب، متصل کردن بافت ناکارآمد شهری به شبکه فاضلاب استفاده می”شود.

حقیقی اظهار داشت: از محل درآمد فروش پسماند روی می توان برای پروژه های بهداشت و درمان، حفظ محیط زیست، حوزه جوانان و فاضلاب هزینه کرد چرا که این مهم مطابق با سیاست های مدیریت و برنامه ریزی است.

استاندار زنجان قبل از جلسه از روند تضفیه فاضلاب شهری زنجان در کوشکن بازدید کرد.

انتهای پیام/

بخشی از درآمد فروش پسماند روی برای محیط زیست هزینه می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار