رئیس کمیسیون هماهنگی؛

عذرخواهی نماینده IOC از تصمیم ناگهانی برای تغییر مکان دوی ماراتن المپیک

1398/07/25 - 10:42 - کد خبر: 4389 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون هماهنگی کمیته بین‌المللی المپیک از کمیته سازماندهی بازی‌های 2020 توکیو به خاطر تصمیم ناگهانی برای انتقال دوی ماراتن به ساپورو عذرخواهی کرد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، جان کواتز نماینده کمیته بین”المللی المپیک (IOC) از اعلام ناگهانی برای تغییر محل مسابقات دوی ماراتن و پیاده”روی از توکیو به ساپورو از کمیته برگزاری بازی”های 2020 عذرخواهی و تاکید کرد این موضوع برای مقابله با گرما، ضروری است.

رئیس کمیته هماهنگی IOC در گفت”وگو با Ky↵↓↵ N↔ws اعلام کرد این اتفاق صرفا به منظور انتقال رشته”های استقامتی به مکانی با آب و هوای خنک”تر است.

وی اظهار داشت: برای توکیو 2020 جای تعجب داشت و من آن را درک می”کنم اما مشکل اینجاست که شما نمی”توانید این مسئله را رها کنید. ما مجبور بودیم به سرعت حرکت کنیم و شایعه نمی”خواستیم. به همین دلیل بهتر بود که برنامه”مان را بگوییم.

رئیس کمیسیون هماهنگی IOC تاکید کرد: پیش”زمینه ساده است، ما فکر می”کنیم که ساپورو پنج، 6 درجه خنک”تر از توکیوست به همین دلیل ورزشکاران ایمنی بیشتری خواهند داشت. ما می”خواهیم ورزشکاران این فرصت را داشته باشند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند به همین دلیل این موضوع در توکیو اتفاق نمی”افتد.

آکیموتو شهردار ساپورو اعلام کرد قبل از اعلام IOC با هیچ کسی در خصوص انتقال دوی ماراتن به این شهر صحبتی نکرده است.

انتهای پیام/

عذرخواهی نماینده IOC از تصمیم ناگهانی برای تغییر مکان دوی ماراتن المپیک نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار