پژوهشگاه نیرو میزبان تایپ تست برج تک پایه خود ایستای بتنی پارس ساختار

1400/02/25 - 12:49 - کد خبر: 43883 نسخه چاپی

نصر: عملیات تایپ تست برج تک پایه خود ایستای بتنی کششی ۶۳ کیلوولت چهارمداره تیپ 60_A4T شرکت پارس ساختار در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

به گزارش نصر، عملیات این تست به همت متخصصین و مهندسین شرکت پارس ساختار و پژوهشگاه نیرو با حضور نمایندگان شرکت های کارفرما و مشاور در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در محل پژوهشگاه نیرو واقع در اراک برگزار می شود.
برجی که در این برنامه تست خواهد شد مربوط به پروژه احداث خط انتقال ۶۳ کیلوولت چهارمداره ورود و خروج خط محتشم کاشانی-آران 1 در پست آران و بیدگل 2 می باشد که بر اساس نظر کارفرما شرکت برق منطقه ای اصفهان، در محل پژوهشگاه نیرو تست انجام خواهد شد.
شرکت پارس ساختار با بیش از سه دهه سابقه فعالیت در صنعت برق کشور و بهره مندی از پشتوانه علمی و عملی در اجرای صدها پروژه احداث و بازسازی نیروگاه ها، پست های فشار قوی و خطوط انتقال نیروی برق در داخل و خارج کشور، مبتکر و سازنده برج های تک پایه خود ایستای بتنی در سطوح ولتاژ ۶۳ تا ۴۰۰ کیلوولت با تعداد مدارات مختلف به صورت کمپکت بوده که ثبت اختراع داخلی و بین المللی نیز شده است و تولید داخلی بودن در کنار استحکام مکانیکی بسیار بالا، کاهش اشغال زمین در پای برج و حریم خط انتقال، ایجاد امنیت خاطر از بابت عدم وجود امکان سرقت قطعات و امکان صعود و بهره برداری راحت تر از جمله مزایای استفاده از برج های تک پایه بتنی است.
گفتنی است این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت عمومی با کمترین تعداد مدعو و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
پژوهشگاه نیرو میزبان تایپ تست برج تک پایه خود ایستای بتنی پارس ساختار نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار