رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

شناسایی نیاز بازارهای هدف برای رسیدن به صادرات باید مورد توجه قرار گیرد

1398/07/25 - 10:20 - کد خبر: 4386 نسخه چاپی

نصر: اعضای هیئت مدیره اتحادیه چرم فروشان و لوازم کفش تبریز با رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و پیرامون مسائل مربوط به اتحادیه بحث و گفتگو و گزارش عملکرد اتحادیه ارائه گردید.

به گزارش نصر، در این دیدار صمیمی امین زاده با تقدیر و تشکر از حضور هئیت مدیره و ارائه گزارش مبسوط توسط ریاست اتحادیه، گفت: با عنایت به گزارش خوب رئیس محترم اتحادیه در خصوص توجه به آموزش، باید اذعان کرد اتحادیه چرم فروشان و لوازم کفش تبریز  از نادرترین اتحادیه های فعال در بخش آموزش به حساب می آید.

وی با تاکید بر نقش آموزش در ارتقا و حرکت علمی افزود: در مسیر ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط اعضای صنفی، سازمان صنعت معدن و تجارت استان از برنامه های آموزشی اتحادیه حمایت می کند و آماده هرگونه کمک فکری و مشاوره ای و استفاده از فضای های آموزشی و امکانات به اتحادیه می باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه به لزوم توجه به مقوله آموزش تاکید کرده و اضافه کرد: شناسایی نیازهای بازارهای هدف برای رسیدن به صادرات و یافتن مشتریان جدید باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دنبال آموزش های کاربردی هستیم که لازمه حرکت با تکنولوژی روز دنیا، توجه به آموزش است.

امین زاده در خاتمه گفت: صنعت کیف و کفش از صنایع مهم استان است که سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی حل مشکلات و مسائل آن را وظیفه خود می داند و آماده هرگونه حمایت می باشد.

مسعود مودتی رئیس اتحادیه چرم فروشان و لوازم کفش تبریز به ارائه گزارش عملکرد اتحادیه و همچنین تشریح برخی مسائل و مشکلات صنفی پرداخته و گفت: برای حمایت از تولید، از سوی سازمان صمت با اعطای تسهیلات بانکی حمایت هایی صورت می پذیرد که در صنعت کیف و کفش و صنایع وابسته این حمایت ها فقط برای تولیدکنندگان کفش است.

وی افزود: این در حالی است که مواد اولیه از نیازهای اساسی برای کار تولید بوده و همچنین دارای ارزش افزوده و اشتغال زایی بالا می باشد، تسهیلات بانکی اختصاص نمی گیرد.

رئیس اتحادیه چرم فروشان و لوازم کفش تبریز تصریح کرد: انتظار داریم با عنایت حضرتعالی شاهد تخصیص تسهیلات بانکی به فعالان و اعضای صنف لوازم کفش تبریز هم باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر و تشکر از حمایت های هاشمی رئیس اتاق اصناف تبریز و همچنین بابایی رئیس اداره امور اصناف سازمان صنعت معدن و تجارت استان در جهت اجرای دوره های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی اعضای اتحادیه، بیان کرد: در کنار اهداف و وظایف اتحادیه، تلاش کرده ایم تا به مقوله مهم آموزش اهمیت قائل شده و دوره های آموزشی برای اعضای محترم و فعالان صنف برگزار کرده ایم و انشالله این امر تداوم خواهد یافت.

 

مودتی گفت: یکی از شاخص ترین عملکردهای اتحادیه که به لطف خدا ماندگار خواهد بود، اتحادیه چرم فروشان به عنوان تئوریسین و موسس اولین شهرک کیف و کفش و صنایع وابسته ایران در تبریز موفق به کسب مدال افتخار این طرح بزرگ و ملی شد که این مهم نبود مگر با تعامل وهمکاری همه مدیران و مسئولین کشوری و استانی به خصوص انجمن کفش تبریز و شخص یوسف زاده و همچنین جا دارد از زحمات ارزشمند صمد نامی و فرهاد نامی و فرزاد نامی و قلیپور و منافی و زبانور بعنوان امین و امناء تقدیر وتشکر ویژه ای داشته باشیم.
شایان ذکر است: در پایان این دیدار از سوی هیئت مدیره اتحادیه چرم فروشان و لوازم کفش تبریز لوح یادبود اصناف نمونه و با انصاف به امین زاده اهدا گردید و از حسن نظر و دیدگاههای مثبت ایشان نسبت به اصناف تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

شناسایی نیاز بازارهای هدف برای رسیدن به صادرات باید مورد توجه قرار گیرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار