معاون وزیر راه و شهرسازی؛

مسافران برای گذر از وضعیت کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند

1400/02/22 - 23:04 - کد خبر: 43805 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مسافران برای گذر از وضعیت کرونایی و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش نصر، داریوش امانی، روز چهارشنبه در آستانه عید سعید فطر در بازدید سرزده از پایانه مسافری تبریز افزود: با وجود اینکه وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایانه مسافری تبریز مطلوب است، مسافران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
وی اظهار داشت: مسافران با اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری و در صورت ضرورت رعایت مسایل بهداشتی می توانند در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نقش به سزایی ایفا و مسوولان را در گذر از وضعیت بحرانی کرونا کمک کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید خود از راه های آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سعی می شود بخشی از مسایل مربوط به راه های این استان بهبود یابد.
امانی، همچنین دربازدید از کارگاه تاسیسات و علایم ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ادامه داد: در سال گذشته با اقدامات انجام شده در این کارگاه حدود ۱۷۰ میلیارد ریال در بهسازی حفاظ های ایمنی و علایم ایمنی جاده ای صرفه جویی شد.
معاون وزیرراه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از پایانه مسافری تبریز، چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ارایه خدمات به مسافران توسط شرکت های مسافری را مورد بررسی قرار داد.
امانی به همراه تعدادی از مدیران سازمان راهداری و حمل  نقل جاده ای از راهدارخانه «پیام» مرند نیز بازدید کردند.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
مسافران برای گذر از وضعیت کرونایی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار