مدیرعامل اطلس پود در گفتگو با «نصر» عنوان کرد/

صدقی نسب؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: بخش خصوصی باید سکاندار اقتصاد کشور باشد

1397/12/18 - 14:56 - کد خبر: 438 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در گروه صنعت گفت: اقتصاد ایران در دست دولت است و باید این وضعیت تغییر کرده و اقتصاد کشور به دست بخش خصوصی سپرده شود و این امر با تلاش اتاق های بازرگانی استان ها موثر می شود.

به گزارش نصر ، محسن صدقی نسب کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  در گروه صنعت گفت: با وجود تحریم ها مشکلات زیادی در بخش صادرات و واردات مواد اولیه گریبان گیر شرکت ها شده و شرکت اطلس پود هم از این وضعیت مستثنا نشد و امیدواریم دولت با رفع این مشکلات دوباره رونق اقتصادی را ببینیم.

وی ادامه داد: در اتاق بازرگانی با سعی و تلاش های خودمان می توانیم گوشه ای از مشکلات را با مطرح کردن دقیق و علمی چالش ها رفع کنیم.

محسن صدقی نسب گفت: در سال های گذشته صادرات به کشور های غربی که حدود 32 کشور بود را داشتیم  اما امروز شاهد این هستیم که صادرات به شدت کاهش پیدا کرده و با چالش واجه هستی.

وی افزود: برای بهتر شدن و رسیدن به شرایط ایده عال در اتاق تبریز کار لازم است و تلاش هیئت نمایندگان اتاق تبریز به شرط تلاش شبانه روزی موثر می شود.

صدقی نسب درخصوص تیمی حرکت کردن در اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: اگر تیمی متشکل از صاحبان تجربه و همچنین صاحبان علم باشد تیمی قوی و ایده عالی داریم که می تواند با مشاوره آنالیز شده و علمی باعث رونق اقتصادی باشد و بهترین اتاق ایران می شود.

وی افزود: 50 نفری که در انتخابات اتاق بازرگانی کاندید شده اند توانا هستند و همگی رفیق هستند ولی چه منتخب اعضای اتاق باشیم و چه منتخب اعضا نباشیم باید در کنار اتاق بازرگانی باشیم و با مشورت گروهی و هم فکری باعث رونق اقتصادی باشیم.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  در گروه صنعت گفت: وجود کرسی و نماینده تبریز در اتاق ایران باعث حل بسیاری از چالش های استان می باشد که می توانیم با استفاده از این نماینده چالش های استان را به گوش مسولئین در کشور برسانیم و این نماینده باید قادر باشد تا به صورت قانونی  مشورت لازم و کافی را به اتاق ایران بدهد.

صدقی نسب ادامه داد: اتاق بازرگانی به عنوان مشاور سه قوه تلاش می کند تا به صورت آنالیز شده و دقیق مشکلات را به گوش مسئولان برساند و قدرت اجرایی ندارد تا بگوییم عملکرد اتاق چگونه است.

وی ادامه داد: اگر با جایگاهی که اتاق بازرگانی دارد می توانست حق و سهم خود را به خوبی ادا کند در این صورت به این شکل  دچار مشکلات اقتصادی نمی شدیم و این به اتاق تبریز تمام نمی شود بلکه کلیه اتاق های بازرگانی نتوانست اند حق خود را با توجه به جایگاه و اهمیت این تشکل ادا کنند.

وی افزود: با توجه به ضعف بخش خصوصی در کشور و قوت گرفتن بخش دولتی این وضعیت را در کشور فراهم کرده است، اگر به کشور اروپایی دقت کنیم بسیاری از واحدها خصوصی هستند اما در ایران بیش از 80 درصد بخش ها دولتی هستند.

مدیرعامل کارخانه اطلس پود در پایان گفت: اقتصاد ایران در دست دولت است و باید این وضعیت تغییر کرده و اقتصاد کشور به دست بخش خصوصی سپرده شود و این امر با تلاش اتاق های بازرگانی استان ها موثر می شود.

انتهای پیام/

صدقی نسب؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: بخش خصوصی باید سکاندار اقتصاد کشور باشد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار