مدیر تیم فوتبال تراکتور؛

شجاعی و دژاگه تا پایان فصل با تراکتور قرارداد دارند

1400/02/21 - 21:00 - کد خبر: 43724 نسخه چاپی

نصر: مدیر تیم فوتبال تراکتور با اشاره به قرارداد شجاعی و دژاگه تا پایان فصل جاری، گفت: انتظار داریم دو طرف رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد تطبیق دهند.

به گزارش نصر، حسن آذرنیا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، افزود: باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشترشان با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.
وی همچنین درباره آخرین وضعیت تیم پس از دیدار مقابل پیکان، عنوان کرد: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز سه‌شنبه زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد. 
وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از سرمربی تیم، اظهار کرد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج‌ساله دارد و هیات مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می‌کند.
آذرنیا اضافه کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از گروه شده‌ایم و با توجه به روند خوب تیم، امیدواریم در هفته‌های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان کسب کنیم.
گفتنی است، پس از بازگشت تیم تراکتور از بازی های آسیا، مسعود شجاعی و اشگان دژاگه به نوعی از تیم کناره گیری کردند.
تیم تراکتور از هفته بیست و سوم لیگ برتر جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.
انتهای پیام/
شجاعی و دژاگه تا پایان فصل با تراکتور قرارداد دارند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار