مدیر باشگاه مطرح کرد:

حمایت قاطع باشگاه تراکتور از خطیبی

1400/02/21 - 15:27 - کد خبر: 43711 نسخه چاپی

نصر: مدیر تیم فوتبال تراکتور در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص اخراج رسول خطیبی از تراکتور گفت: باشگاه تراکتور از رسول خطیبی سرمربی خود حمایت قاطعی دارد.

به گزارش نصر، حسن آذرنیا ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تیم پس از دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز (سه‌شنبه) زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد.
وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از رسول خطیبی، یادآور شد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج‌ساله دارد و هیئت‌مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می‌کند. خطیبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از گروه شده‌ایم و روند تیم خوب است. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان تراکتور آغاز می‌شود.
آذرنیا در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: این دو بازیکن با ما تا پایان فصل قرارداد دارند و باشگاه به‌صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیأت مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند. در همین راستا باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.
انتهای پیام/
حمایت قاطع باشگاه تراکتور از خطیبی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار