نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

دشمن معیشت و سفره مردم را هدف قرار داده است

1400/02/20 - 22:22 - کد خبر: 43656 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: دشمن معیشت و سفره مردم را هدف قرار داده است و باید مسئولان در این خصوص هوشیار باشند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران و اهداف این تحریم‌ها، گفت: دولت آمریکا از ابتدای انقلاب به بهانه‌های واهی همواره ایران را تحریم کرده و سعی کرده با این ابزار رفتارهای ما را مدیریت کند که تا به امروز موفق به این کار نشده است.
وی ادامه داد: در تحریم‌های دهه ۹۰ و مخصوصاً تحریم‌های سال ۹۷ به بعد با تشدید اقدامات و تلاش برای بستن همه مسیرهای پیش پای ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کند.
وی افزود: تحلیل طرف غربی این بود که به جز فشار اقتصادی و در نتیجه فروپاشی اقتصاد نمی‌تواند نظام را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود کند؛ همین نکته باعث شد که شدید ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کند و حتی به تحریم موردی و اشخاص حقیقی روی بیارود. در این بین مستقیم معیشت و سفره مردم را هدف قرار دارد تا با قحطی و کمبود کالا، مردم مقابل نظام بایستند.
انتهای پیام/
 دشمن معیشت و سفره مردم را هدف قرار داده است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار