مربی تراکتور: خستگی بلای جان ما شد/ شجاعی و دژاگه در مرخصی بودند

1400/02/20 - 10:32 - کد خبر: 43601 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خستگی تراکتور از بازی‌های آسیایی بلای جان ما شد.

به گزارش نصر، حمید عبداللهی پس از تساوی یک بر یک تراکتور مقابل پیکان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در بازی‌های آسیایی فشار زیادی به ما وارد شد. حریف اول ما خستگی است. امروز پرسپولیس هم مساوی کرد و استقلال هم مغلوب حریف خود شده است و این نشان می‌دهد که نمایندگان ایران خسته هستند. امروز هم به دلیل فشار زیادی که روی بازیکنان بود، بازی مساوی شد. 
وی ادامه داد: باید ریکاوری کنیم تا بتوانیم دوباره به اوج آمادگی برسیم. در 30 دقیقه اول خوب بازی کردیم و نشاط خوبی داشتیم. فشار به قدری زیاد بود که در ساق بازیکنان خستگی مشهود بود. نیمه اول چند فرصت گلزنی داشتیم و نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل برسیم. روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در 30 دقیقه پایانی هم فقط شاهد پرتاب اوت بودیم.
عبداللهی اضافه کرد: می‌توانستیم برنده باشیم، اما اشتباه فردی موجب شد بازی مساوی شود. از نتیجه راضی نیستیم. خستگی بلای جان ما شد و امیدوارم تا بازی بعدی بتوانیم ریکاوری کنیم، فاصله کم بازی‌ها نمایندگان ایران در آسیا را اذیت می‌کند.
مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد غیبت چهره‌هایی همچون  شجاعی و دژاگه و ... اینکه گفته می‌شود اختلاف‌هایی ایجاد شده است، گفت: باشگاه نظرش را اعلام کرده است. اشکان و مسعود دو بازیکنی هستند که از بزرگان و کاپیتان‌های تیم ما هستند. آنها در آسیا نمایش خوبی برای ما داشتند و هر زمانی وارد زمین شدند با تمام توان بازی کردند. این دو بازیکن مرخصی گرفتند و نکته دیگری وجود ندارد. من هم می‌دانم که مرخصی گرفتند. آذرنیا گفت که این دو بازیکن مرخصی هستند و بعد از مرخصی می‌آیند.
وی خاطرنشان کرد: در تیم تراکتور همیشه حرف و حدیث‌هایی هست و می‌گویند که این‌گونه و آنگونه شده است. نمی‌دانم این «می‌گویند»ها از کجا می‌آید. نمی‌دانم سایت «می‌گویند» چیست و کجاست! سعی می‌کنم همیشه صادق باشم؛ این دو بازیکن در آسیا تا روز آخر با ما بودند و اینقدر باشخصیت هستند که مشکلی ایجاد نشود.
انتهای پیام/
مربی تراکتور: خستگی بلای جان ما شد/ شجاعی و دژاگه در مرخصی بودند خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار