خبر/

لایحه شهرداری در خصوص تیم ماشین سازی تبریز بررسی شد

1400/02/19 - 20:34 - کد خبر: 43582 نسخه چاپی

نصر: لایحه شهرداری تبریز درخصـوص تجویز و اجرای قرارداد واگذاری و صلح تیم باشگاه ماشین سازی به شرکت توسعه و سرمایه گذاری دریک و شهرداری تبریز با قید یک فوریت بررسی شد.

به گزارش نصر، عبداله تقی‌پور گفت: تیم های ماشین سازی و تراکتور سازی جزو افتخارات تبریز هستند و موافقت خود را در این خصوص اعلام می‌کنم.
وی با بیان اینکه حق کشی در خصوص ورزش آذربایجان شدت یافته است  افزود: مصاحبه اخیر یکی از مدیران ورزشی توهین به مردم‌ آذربایجان بوده است.
تقی پور اضافه کرد: ورزش فوتبال ایران فقط در پرسپولیس و استقلال خلاصه نشده است.
وی تصریح کرد: تراکتور به عنوان پر هوادار ترین تیم آسیا مطرح است که لازم است دولت نیز به وظایف خود در قبال سایر تیم ها عمل کند و حق کشی در مورد ورزش آذربایجان انجام نشود.
تقی پور اظهار داشت: سخنانی که در خصوص ورزش آذربایجان زده می‌شود لایق مردم‌آذربایجان نیست.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر در شورای چهارم قولی داده شده و به آن عمل نشده آنها باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.
غلامحسین مسعودی ریحان اظهارداشت: اما وظیفه ما این است که این مبلغ را پرداخت کنیم و حامی این تیم باشیم.
وی تاکید کرد: تا اینکه صاحب ماشین سازی تهدید می‌کند دیگر تیم‌داری نمی‌کنم اگر به نحوی باشد که این مالک از تیم داری صرف نظر کند ما برای خرید این تیم  و حتی حمایت از  تراکتور سازی اقدام کنیم چراکه این تیم ها هویت های ورزشی شهر تبریز هستند‌.
مسعودی ریحان با بیان اینکه اگر تیم تراکتور در دنیا افتخار آفریده ما باید از این تیم‌نیز حمایت کنیم.
مسعودی ریحان اضافه کرد: اما از هیئت حل اختلاف انتقاد می‌کنیم چراکه آن زمان برای بقای تیم های شهرداری رای ندادند تا تیم های شهرداری تبریز منحل شود و ورزش آذربایجان نتواند از این تیم ها بهره مند شود.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: ورزشکاران تبریز با منحل کردن این تیم ها که با رای شورای حل اختلاف بود به شهرهای دیگر رفتند.
انتهای پیام/
لایحه شهرداری در خصوص تیم ماشین سازی تبریز بررسی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار