معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:

بسیج سازندگی نقش موثری در محرومیت زدایی دارد

1400/02/19 - 16:39 - کد خبر: 43571 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: سازمان بسیج سازندگی نقش موثری در رفع محرومیت‌زدایی در استان دارد که امیدواریم فعالیت‌های آن همچنان استمرار داشته باشد.

به گزارش نصر، جواد رحمتی روز یکشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان، از مشارکت دستگاه‌های اجرایی و سازمان بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و همکاری بیشتر در این زمینه را خواستار شد.
وی اظهارکرد: بر اساس تفاهم‌نامه اخیر استانداری، بسیج سازندگی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اقدامات مشترک دولت و بسیج با هدف رفع محرومیت در استان انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون بودجه، بخشی از اعتبارات امسال دستگاه‌های اجرایی به موضوع محرومیت‌زدایی اختصاص یافته و سازمان بسیج سازندگی نیز بخشی از اعتبارات داخلی خود را در این زمینه سرمایه گذاری می‌کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف و بخصوص در حوزه محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار انجام شده؛ اما محرومیت‌های فعلی هم در شان مردم ما نیست.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹، ۴۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال در استان اجرا شده است.
محمد اسکندری ادامه داد: بر اساس برنامه سه ساله جامع محرومیت زدایی و تفاهم نامه سه جانبه استانداری، بسیج و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، یک هزار و ۹۶۴ پروژه با اختصاص اعتبار ۸۶۹ میلیارد تومان در استان اجرا می شود.
انتهای پیام/
بسیج سازندگی نقش موثری در محرومیت زدایی دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار