پیش بازی تراکتور _ پیکان؛

مصاف خودرو سازان بدون کاپیتان ها

1400/02/19 - 10:05 - کد خبر: 43523 نسخه چاپی

نصر: دو تیم تراکتور و پیکان از ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم تراکتور و پیکان بعد از چند هفته تعویق در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم که در جدول رقابت ها چسبیده به هم در رده هشتم و نهم قرار دارند، می توانند با پیروزی خود را از رقبای میان جدول جدا کنند.
شاگردان رسول خطیبی که در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند و توانستند به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کنند، برای حفظ آرامش تیمی خود به نتیجه برد نیاز دارند تا هم از مدعیان بالای جدول فاصله نگیرند و هم حواشی را به طور کامل از خود دور کنند.
در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار که در دور رفت نتیجه را سه بر یک به تیم تبریزی واگذار کرده بودند، این بار برای انتقام شکست میزبان تراکتور خواهد بود. به خصوص که مهدی تارتار تا به اینجای کار قادر به شکست تراکتور نشده و اگر این اتفاق رخ دهد اولین پیروزی این مربی در مقابل پرشور ها خواهد بود.
شاگردان رسول خطیبی در سه بازی قبلی خود در لیگ برتر نتیجه قابل قبولی نداشتند و با یک برد و یک باخت و یک تساوی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردند که نتایج این رقابت ها بسیار متفاوت تر از لیگ برتر بود و تنها تیم بدون باخت این لیگ شناخته شدند. با این وجود تیم تراکتور از ۱۹ بازی قبلی خود ۲۷ امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول قرار دارد و تیم پیکان با دو بازی بیشتر نسبت به رقیب خود ۲۶ امتیازی و در رده نهم جدول قرار دارد.
از مهم ترین نکات این بازی می توان به عدم حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، دو کاپیتان تبریزی ها اشاره کرد که می تواند در روند این بازی تاثیرگذار باشد. اتفاقی که باعث راه انداختن شایعات مربوط به جدایی این دو بازیکن شده است و این در حالی است که باشگاه اعلام کرده هردو بازیکنان مرخصی گرفته و به دیدار خانواده های خود رفته اند.
از نکات مثبت این دیدار برای تراکتور هم می توان به آمادگی بالای دروازبان و مهاجم نوک این تیم اشاره کرد که هردو برای رکورد زنی و کسب عنوان تلاش می کنند که می تواند در این بازی به نفع تراکتور باشد.
گفتنی است تیم های تراکتور و پیکان از ساعت ۲۱:۲۰ امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
مصاف خودرو سازان بدون کاپیتان ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار