قهرمان مینی گلف ایران؛

استعداد های زیادی در مینی گلف ایران وجود دارد

1398/07/24 - 16:35 - کد خبر: 4351 نسخه چاپی

نصر: قهرمان مینی گلف ایران با بیان اینکه استعداد های بسیاری در کشور در زمینه مینی گلف وجود دارد، گفت که قهرمانی اش حاصل 12 سال تمرین و تلاش است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، امیرحسین عزیزی در گفت”وگویی ضمن ابراز رضایت از نحوه ی برگزاری مسابقات مینی گلف، با بیان اینکه تبریز همیشه میزبانی شایسته برای تمامی مسابقات بوده است، گفت: سطح مسابقات قهرمانی کشور در این دوره بسیار بالا بود.

وی در ادامه ضمن اشاره به کیفیت بالای زمین مینی گلف پارک "ائل گلی" تبریز، این زمین را در سطح استانداردهای جهانی دانست و گفت: مسابقه در چنین زمینی باعث می”شود بازیکنان بتوانند صد درصد توانایی”های خود را به نمایش بگذارند.

قهرمان مینی گلف کشور، در ادامه گلف را ورزشی خانوادگی خواند و تاکید کرد: تمامی اعضای خانواده به دلیل شرایط این ورزش می توانند در کنار هم این فعالیت را انجام دهند و این امر می تواند باعث رشد اخلاقی در ورزشکاران شود.

عزیزی با اشاره به این که گلف ورزشی المپیکی است و در دنیا علاقمندان بسیاری دارد، از مسئولان خواست؛ توجه بیشتری به این رشته داشته باشند و با فراهم سازی شرایط در داخل کشور و اعزام قهرمانان کشور به مسابقات بین المللی، زمینه ی پیشرفت روز افزون و رشد استعدادهای کشورمان را مهیا کنند.

بر اساس این گزارش، مسابقات مینی گلف کشور با شرکت 170 ورزشکار در قالب 17 تیم در رده سنی آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان در تبریز برگزار شد و پس از چهار روز رقابت، تیم آذربایجان شرقی الف در دو بخش آقایان و بانوان به مقام قهرمانی کشور دست یافت و به ترتیب تیم های قم و اردبیل در بخش بانوان و تیم های اردبیل و قم  در بخش آقایان، رتبه های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/

استعداد های زیادی در مینی گلف ایران وجود دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار