رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان تبریز؛

شهروندان گران فروشی گوشت را گزارش کنند/ غفلت مسوولان؛ فاجعه نبود گوشت در تبریز را رقم می زند

1400/02/19 - 09:13 - کد خبر: 43509 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان تبریز گفت: مدتی است که گاو ماده و بره گوسفندی قلع و قمع می شود و به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد، در این میان عده ای به دنبال منافع خود فقط گاه ماده را برای فروش و سود بیشتر انتخاب می کنند که در آینده برای تولید نیاز است.

به گزارش نصر، "ایوب حاج آقاپور فرشکار" در مصاحبه با خبرنگار نصر در واکنش به بالا رفتن قیمت گوشت، گفت: قیمت گوشت در بازار رقابتی است، گاو ماده در بازار کیلویی ٩٠ الی ٩۵ هزار تومان و گوشت گوساله ١٣٠ هزار تومان است که البته امیدواریم بعد از ماه مبارک رمضان قیمت گوشت کاهش یابد.
وی اضافه کرد: قیمت ها بر اساس قانون قیمت گذاری می شوند و اگر شهروندان با قیمت بالاتری مواجه شدند حتما بعد از خرید بیش از قیمت مصوب مورد را به اتحادیه قصابان و مرغ فروشان تبریز گزارش دهند، این قول به شهروندان داده می شود تا با گران فروشی برخورد شود.
وی ادامه داد: همچنین شهروندان می توانند گزارش تخلف را با شماره تلفن 09141170801 تماس گرفته و گزارش دهند.
رییس اتحادیه قصابان و مرغ فروشان تبریز با ذکر فاجعه ای که احتمال دارد در آینده نزدیک روبرو شویم خبر داد و گفت: مدتی است که گاو ماده و بره گوسفندی قلع و قمع می شود و به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد، در این میان عده ای بدنبال منافع خود فقط گاه ماده را برای فروش و سود بیشتر انتخاب می کنند که در آینده برای تولید نیاز است، در این مورد چندین بار نامه برای مسوولین نوشته شده است تا جلو این اقدام گرفته شود چرا که ممکن است در آینده نزدیک با بحران مواجه شویم.
وی ادامه داد: مسئولان باید از این اقدام قاطعانه برخورد کنند تا در آینده با مشکل جدی روبرو نشویم.
وی تاکید کرد: اگر چه فروش این نوع گوشت سود بیشتری برای قصابان و دامداران خواهد داشت اما ادامه این فروش منجر به توقف تولید خواهد شد، متأسفانه تاکنون مسوولان به نامه های ما جوابگو نبوده اند.
انتهای پیام/
شهروندان گران فروشی گوشت را گزارش کنند/ غفلت مسوولان؛ فاجعه نبود گوشت در تبریز را رقم می زند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار