مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان:

رتبه دوم شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در راه اندازی واحدهای تعطيل در کشور

1400/02/18 - 11:46 - کد خبر: 43454 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت : در سال 99 تعداد 107 واحد توليدي راكد به چرخه توليد بازگشتند كه شركت شهركهاي صنعتي استان رتبه دوم كشور را بدست آورده است.

 به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت : تعداد واحدهای راه اندازي مجدد مطابق برنامه سال ۹۹ ، به چرخه تولید بازگشتند .
 سید مرتضی نیرومند اسکویی گفت: در راستای سیاست‌های احياي واحدهایی راكد شهرکهاي صنعتی استان در سال جهش تولید، ۱۰۷ واحد تولیدی تعطیل شده در این سال دوباره به راه افتاده و پس از مدت ها به چرخه تولید کشور بازگشتند.
وي افزود : با توجه به اینکه تمامی واحدهای تولیدی ثروت ملی به حساب می آیند در سال گذشته با جدیت فراوان در راستای رونق تولید توانستیم رتبه ۲ کشوری در شهركها و نواحي صنعتي کشور را به آذربایجان شرقی که قطب صنعتی کشور به شمار می آید اختصاص دهیم.
 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود : واحدهای راکد عمده مشکلات بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و... داشتند که با حمایت جدی شرکت شهرک های صنعتی ، دستگاه قضا و دیگر سازمان های مرتبط استان مجدد راه اندازی شده اند .
سید مرتضی نیرومند اسکویی در خصوص اشتغال واحدهای راکد افزود : راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی تعطیل  دست كم اشتغال تعداد از بیکاران را منجر می شود که در سال گذشته برای ۱۶۱۲ نفر اشتغال پایدار ایجاد شد.
رييس هيات مديره شرکت شهرک های صنعتی استان گفت : سرمایه گذاری انجام شده برای احیای واحدهای راکد بیش از سه هزار میلیارد ریال می باشد .
نیرومند اسکویی با توجه به شعار سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری مزین شده است گفت: از اول سال کارگروه تولید ،پشتیبانی ها ،مانع زدايي در دستور کار شركت شهرکهای صنعتی استان قرار گرفت و با تمام توان در راستای رونق تولید تمام تلاش خود و مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان به کار خواهیم برد تا هیچ مانعی برای تولید در استان نباشد.
انتهای پیام/
رتبه دوم شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در راه اندازی واحدهای تعطيل در کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار